TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ruusulinna (Tuisku 2006-04-16 2:38)

Nauttimassa Ruusulinnassa

Angelle
2006-04-16 10:40

Minun on vähin äänin todettava, että kyllä Suomessa tanssivaa kansaa riittää - tai tanssijoilla vastaavasti kuntoa. Olin hyvissä ajoin paikalla Ruusulinnassa sillä mielin, että ensimmäinen tunti mennään ennen kuin luovutetaan - jos niikseen on - mutta mitä vielä! Ensimmäisistä vielä levyltä soitetuista ja tanssimistani tangoista lähtien tiesin, että illasta tulee minulle riittävän hyvä... Voi siskot ja veljet, tällä eletään koko viikko *huokaa*

Noista levytangoista alkaen koin olevani kyseisen viejän "tangohautomossa" - kehityskelpoisuuttako, mene ja tiedä? - ja erittäin mielelläni :D Tanssimme loppuillasta myös valssia ja jiveä. Siinä meni jivettäen tämän tanssineitosen maksimisykelukemakin rikki ;) Toinen jive menikin sitten jo puolittain fuskaten. Muutoin minua olisikin pian saattanut saada virvoitella lattianrajasta johtuen ihan silkasta hengittämättä jättämisestä...

Illan muita riemuja olivat cha cha, rumba ja samba, joista rumba sylimalliin ja musiikkiin, sekä samba todella liikkuvana. Kaikki niin hyvin vietyä, namia ja haastavaa, että tässä ihan jelloontuu... Kiitokset myös hyvästä buggasta, V., ja hitaista valsseista, H.!

Jaska Mäkynen ja Nelostie-orkesteri olivat minulle positiivinen yllätys. Kuulin Jaskaa ensimmäistä kertaa. Pidän hänen äänestään ja luonnollisen kuuloisesta vibraatostaan. Ohjelmisto vaikutti mielestäni monipuoliselta ja "kulkevalta", sekä kaikki kappaleet hyvään tempoon soitetuilta.

Pojat punamustissaan tarjosivat meille jälleen takuuvarman tanssinautinnon.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu