TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Etiketti Naistenhaulla.. (Leevi 2006-04-05 9:58)

Matikkaa vuorotunneista....

Vanhapoika
2006-04-05 12:48

Lähtökohtana laskennalle on max 10 paria/tunti noin 3min/kappale.Tanssi-illan pituus 5 tuntia.

Vuorotuntihaun iltoina minulla on mahdollisuus ekan miestentunnin aikana hakea 10 daamia lattialle. Jos nämä kaikki kohdistaa "kiitoshakunsa" minuun ja minä vastaavasti seuraavalla miestenhaulla heihin,niin koko illan tanssitettavien määrä pysyy vain siinä 10 henkilössä. Toki koko ajan olen tanssinut ja paljon, mutta en ihan urheilemassa tanssipaikoilla käy.

Ekalla kerralla vuorotunti tansseissa näin suurinpiirtein kävi. Saldo 30/20

Toisena vaihtoehtona on Ruusun perinteinen haku, jossa miehet hakevat 3 ensimmäistä tuntia, naiset 1 tunnin.

Tälläisena iltana minulla on mahdollisuus hakea max 30 tanssitettavaa ekalla miesten haulla. Daameista vain 10: llä on mahdollisuus hakea " kiitoshakunsa" naistentunnin aikana. Muiden on kohdistettava hakunsa muualle. Kun nyt minun ei tarvitse mitään kiitoshakuja itse suorittaa, voin vielä tanssittaa 10 daamia vikalla tunnilla.

Saldo 40/10 , plussana sosiaalisenkentän laajentuminen mahdollista.

Kummassakohan hakuvuoro tavassa sillä uudella tai vähän tanssiin pääsevällä on paremmat mahdollisuudet tanssiin?

Lasku oli teoreettinen, ei luvut ihan näin huikeat ole, mutta aika tavalla suuntaa antavia.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu