TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Putosiko oikea pari ja muita kommentteja (5 vastausta) (MLeena 2006-03-12 21:05)

Putosiko oikea pari ja muita kommentteja

Päivi
2006-04-04 1:18

"Loppujenlopuksi aika yllättäviä pareja on nyt ratkaisemassa loppusuoralla nämä hommat. Metsäketo loikkivine lattariaskelineen, Elstelä teatraalisuutensa ansiosta, Nikula muuten vaan näyttää olevan ihmisten mieleen ja vaikka Keke on venynytkin, mutta....pöyhöseltä sentäs olisi tanssillisestikin voinut loppusuoralla jotain odottaa. Pikkuhiljaa hiipuu kiinnostus kotikatsomossakin."

Lähes identtisin sanankääntein olisin kuvaillut tuntemuksiani, jos olisin kirjoittelemaan ehtinyt!

Näin jälkiviisaana voisin omalta osaltani tähän vielä lisätä, että tanssitaidollisesti kahden lopputaistossa olisivat kuuluneet olla Pöyhönen ja Kannonlahti! Kannonlahti ehti kehittyä jo huomattavasti noiden muuutaman ensimmäisen jakson aikana, kun taas esim. Jonen tanssin ja Metsiksen lattareiden kehittyminen on pysähtynyt jonnekin about toisen lähetyksen tasolle.

Tällä kertaa tuomaripisteet menivät kerrankin minun makuisesti! Keke oli ehdottomasti paras! Mikä muutos miehessä! Wau! Ja Jone patsasteli ja "mara-walk":asi tuttuun tapaansa. Poskeni punehtuivat myötähäpeästä sitä esitystä katsellessani... Viimeinen sija meni ihan oikeutetusti hänelle.

Pöyhösen putoamisesta jäi maku: "järjestetty juttu". Pöyhönen tanssi tahallaan huonosti, jotta tuomarit sai antaa huonot pisteet ja loppu hoidettiinkin sitten nk. "yleisöäänillä" (???), jotta Pöyhönen pääsee lähtemään kisaansa (tai mihin hänen nyt pitikään päästä). Viimeistään Pöyhösen ilmeet paljastivat jutun: Koska putoaminen oli ennakkoon järjestelty, hän yritti peittää yleisöltä tämän tietonsa esittämällä naaman ilmeillään hyvin yllättynyttä putoamisensa paljastuttua. Jos pudotus olisi tullut hänelle yllätyksenä, hänhän olisi tietysti koittanut kunniakkaasti peittää yllättyneisyytensä ja nyökytellyt vain nöyränä kansan valinnan edessä!

Mutta ei herhana, eihän tää näin voi mennä! Mä en luovuta! Mä liputan Pöyhösen puolesta loppuun asti!!! Pöyhis on ainoa oikea voittaja! :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu