TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Putosiko oikea pari ja muita kommentteja (5 vastausta) (MLeena 2006-03-12 21:05)

Putosiko oikea pari ja muita kommentteja

Nadi
2006-04-03 17:48

"Oikea tiputettava olisi ollut Kristiina&Marko, mutta eihän siinä tilanteessa Kristiina voinut pudottaa, joten pudotettiin maikkarin oma edustaja. Nyt olisi voinut Kristiina pudottaa ja päästää kotiin tekemään surutyötä" (Helo)

No ihan just niin!!!!! Ja miksei olisi voinut? Mun mielestä kilpailu on kilpailu vaikka yksityiselämässä tapahtuisi mitä! Ja onkohan kiva päästä jatkoon, kun tietää saaneensa säälipisteitä?? Itse en ainakaan haluasi päästä kilpailussa eteenpäin kuin omilla ansioilla!

Nyt olen jo vähän rauhottunut, mutta olin kyllä pyhää raivoa täynnä eilen kun kotiin tulin (satuin just eilen olemaan livenä katsomassa sitä nauhoitusta)! Olisin heittänyt niitä tuomareita jollain käteen sattuvalla, mutta kun oli erikseen kielletty heittelemästä niitä ja käyttäytymästä väkivaltaisesti;) Toki Pöyhösellä oli huonompi päivä kuin aiemmat, mutta olihan se nyt hyvä tavaton "huononakin" päivänään silti moninkertaisesti parempi!!

Telkkarissa se Kristiinan ja Markon "teatteri" kyllä näyttää ihan viihdyttävältä - livenä se ei ollenkaan tehnyt mitään vaikutusta!! Ihan eriltä näyttää telkassa. (Eikä se mun mielestä eilen edes ollut niin hyvää se "draama" kuin aiemmilla kerroilla). Sillä tanssilla ihan aikuisten oikeesti ei kyllä ollut juuri kauheesti mitään samban kanssa tekemistä, melkein itekin pystyisi samaan!!! Että epistä oli! Mutta kuten kirjoitit, epistä oli viime kerrallakin - silloin putosi yks parhaista kanssa - ja tottakai ne oli pettyneitä, eri asia pudota, jos tietää olleensa huonoin, mutta jos tietää olleensa parempi kuin joku muu ja että yleisö ei vaan ole "tykännyt" -- ei kiva:(

Jotkut ilmeisesti ei vaan saa suurta yleisöä "mobilisoitua" samalla tavalla, ja tietysti eilenkin äänestettiin kauheesti Elstelää, kun haluttiin "tukea" sitä, ja yleisöäänet ymmärrän hyvin, ne tulee varmasti jostain muusta kuin tanssillisista ansioista ja ymmärrän senkin, että tämä on "show" - mutta just siksi TUOMARISTON PITÄÄ HOITAA SE TANSSIOSUUDEN ARVOSTELU REILUSTI!!!! Jos antaa Pöyhöselle 6 ja Elstelälle 8, niin jossain on jotain vikaa... (Ja minähän en myöskään mitään ymmärrä kilpatanssin arvostelusta, mutta kommentoinpa kumminkin!) - ja ihan varmasti en ole "kylmä ja tunteeton", tunnen myös sympatiaa - mutta miksi muiden tarvii siitä kärsiä?

Kiva kumminkin, että Koukkula ja Nikula jatkoi (..oli kyllä komea se Nikula:):) en voinut kuin kuola suusta valuen tuijottaa!!... ootteko muuten huomanneet, että on jotain samaa kuin Humppiksessa!! - ikäeroa tietysti vähän, mutta jotain yhtäläisyyttä!!..) Ja Katja Koukkula on ihan "idoli" mulle - aivan uskomaton säteily ja persoona sen tanssitaidon lisäksi - ihailen!!

Pakko vielä kertoa:(kadehtikaa!!!) Mä olen pidellyt Suomen kuuluisimpia pakaroita sekunnin sadasosan verran kännyissäni!;) Ja EI, EN suinkaan rynnännyt itse sen kimppuun, vaikka kaikenlaista olinkin fantasioinut etukäteen tekeväni, vaan se "pylly" seisoi siinä kapeassa oviaukossa mistä yritin sisään ja olin just varovasti hivuttautumassa taitse kun joku "jumalainen johdatus" sai sen ottamaan askeleen taaksepäin kun minä siellä hiiviskelin takana hämilläni. Että peruutti ihan itse sen puhutun pyllynsä mun syliin;)!!! Pitäisköhän olla enää ikinä pesemättä käsiään - Hih!! Ja joo - irrotin kyllä äkkiä, mutta vähän se kämmenissä tuntuu vieläkin;)

Ps. Toivottavasti sulla oli kivampaa siellä salsabileissä kuin mulla:( Mutta menihän se raha hyvään tarkoitukseen... ja joku tamperelainen jopa tanssitti - arvasin heti, että ei voi olla Hesasta kun kävi ITSE hakemassa naisia (vinkvink...)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu