TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Taas Taikakuuta tarjolla (Havannaa myös) (Humppis 2006-03-26 10:05)

Silmät ristissä

Suvikumpu
2006-03-27 14:10

Olin lauantaina Satulinnassa cha-cha kurssilla ja perään tansseissa.
Rankka rupeama, vaan ahne kun on.
Kurssin antina tuntuvat vatsalihakset. Kimmo yllytti uudenlaiseen aksetointiin, mikä tuntuikin tosi iloselta. Ei aina tartte mennä sitä tuttua, tunnettua ja turvallista. Kiitoksia Baussilaisille järjestelyistä.

Illan naistentansseissa väkeä oli sopivasti, mahduimme vielä tanssimaan.
Upeat orkesterit takasivat musiikillisen nautinnon ja herroja oli kaikkia laatuja.
Sai nautiskella ja joutui kävelemään. Jos en näe tuttuja kavaljeereja haettavaksi en jää murehtimaan vaan kaappaan kavaljeerin veikkaamalla. Taitavia osui haaviin ja taitamattomia. Kun taitamaton on selvästi aloittelija ei minua haittaa lainkaan. Jos taasen kyseessä on selvästi kävelevä konkari, joka suoltaa tyhmää tekstiä koko ajan ("he-he olipa typerä vitsi, eikö ollutkin?" JOO oli-kommentit ei hidasta mitenkään), tuppaa harmittamaan.

Kotiin lähdin 0:30 ja nyt tiedän mistä väsymystä kuvaava 'silmät ristissä' tulee.
Kotiin ajaessa olin väsynyt, niin väsynyt, etten ilmeisesti tajunnut olevani nukahtamaisillani. Huomasin vain kuinka vaikea oli saada katse tarkaksi. Arvelin jo silmälaseissani olevan vikaa ja likaa.
Oli jo etukäteen uumoillut väsymystä ja pakannut mukaan varmuuden vuoksi peiton ja tyynyn mahdollista torkkutuokiota varten, mutta en edes ymmärtänyt niitä käyttää.
15 km kotoota jo Helsingin sisäänajoväylällä tuli kirkas hetki ja älysin pysäyttää tienviereen. Ulos autosta ja muutama kierros sen ympäri selvitti pään loppumatkaksi.
Kuten Humppis tuossa vihjaisi, kimppakyydit ovat kaikin puolin omaa ja yleistä liikenneturvallisuutta lisäävä ja ympäristöä säästävä vaihtoehto.

Turvallisia ja nautinnollisia tanssiretkiä!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu