TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mielikuvitusleikki... (Nadi 2006-03-18 14:12)

Ikä(erot) ja tanssi

Delight
2006-03-21 17:52

Mulla on hieman eri näkökulma tässä asiassa. Mähän oon siis nuori.... tosi nuori tanssija. Mutta joskus vaikka mä kuinka seison rivissä, ja hymyilen, ja olen nuori, niin ei se auta. Vieressäni on vanhempia naisia, ja AINA heitä haetaan tanssimaan. Ja minä? Noh, minä jään istumaan. Tai sitten heidät haetaan ensiksi tanssimaan, ja sitten kun he ovat menneet, niin sitten vasta minut. Ja minusta tässä vaikuttaa vain tanssitaito. Sillä yleensähän minua vanhemmat naiset, monta vuotta minua enemmän tanssineet naiset, ovat suosituimpia tassitettavia. Osaan minäkin tanssia, mutta minua paremmin osaavat kauemmin tanssineet. Ja heitä haetaan. Ei siinä silloin katsota ikää, vaan tanssitaitoa. Aivan kuin uskoakseni me naispuolisetkaan emme katso miesten ikää tai ulkonäköä, vaan tassitaitoa. Ja jotkut miehet eivät uskalla, taikka kehtaa hakea nuorempaa hameväkeä tanssimaan. Tai he pitävät nuorimpia tyttösiä typerinä ja tanssitaidottomina (mikä ei ole totta!!!).

Vai tarkoitatteko sellaisia toisenlaisia nuoria naisia hakevia miehiä? Sellaisia, jotka ovat yli nelikymppisiä, ja räkäkännissä? Ja kopeloivat? Siinä asiassa voinkin olla samaa mieltä. He hakevat nuoria naisia. Mutta siinä asiassa en kadehtisi nuorempia. En ollenkaan.

Kirjoittajan avainsanat: haku, ikäerot, alkoholi, nuoruus, kateus

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu