TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mitä ihmettä..? (Delight 2006-03-13 18:35)

Mielikuvitusleikki...

Lasse84
2006-03-20 20:53

Laitettanpa väliin vähän nuoremman poikamiehen tuntoja tästä asiasta.

Ihan niinkuin partiopoika sanoi niin, ensimmäisenä tavoitteena on pariutua ja muut asiat tulee järjestyksessä työ, kaverit, harrastukset, muu ajanviete. Lauantaisin tanssi-iltoin tulee siis mielummin lähdettyä yksin tansseihin tyttöjä katsomaan kuin mennä vaikka kavereiden kannsa kaljalle, siis silon kun ei ole lauantai iltana tai sunnuntaina töitä.

Ja sitten niistä daamien iästä. Nuorimmat ovat olleet siinä 16 vuotiaita ja vanhimmat 40-50. Yleensä pyrin hakemaan arvioni mukaan suurin piirtein saman ikäistä tyttöä tanssimaan, yleensä olen niin hidas hakemaan että ne on jo viety ja vanhempia enää jäljellä joten haen heitä. Minä en mielelleäni Hae itseäni nuorempaa tansimaan.

Eli tanssittamieni daamien keskimääräinen ikä on huomattavasti korkeampi kuin oma ikäni. Mahdankohan olla tässä ainutlaatuinen tapaus.

Samoin minua tanssimaan hakevien ikä on yleensä korkeampi kuin minun omani. Vain harvat ikäiseni tai nuoremmat tulevat minua hakemaan.

Eli mitäpä johtopäätöksiä tästä voisi tehdä, Nuoret tytöt tosiaan tykkäävät tanssia vanhempien miesten kanssa. Ei ole helppoa nuoren miehen löytää ikäistänsä miellyttävää tanssiseuraa.

Eräs miellyttävä ikäiseni Tyttö johon tutustuin Tansseissa ja Käytiin muutaman kerran kahvilla, löysi tansseista vanhemman miehen. Tämänkin peruseella perinteinen mies vanhempi nainen nuorempi pätee edelleen hyvin.

Kirjoittajan avainsanat: Aurannuortentalo, mielikuvitusleikki

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu