TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Su 19.3. H:kään järkkärillä.. (Vanhapoika 2006-03-20 8:06)

Su 19.3. H:kään järkkärillä..erilainen BONG

Suvikumpu
2006-03-20 13:39

Erilainen BONG

Päättäväisesti, keliennusteita uhmaten suunnistin Hyvinkäälle musiikkinamia nauttimaan.
Matka sujui yllättävän helposti. Oli lumituiskua, loanheittoa ja auringonpaistetta. Auto oli perille päästyä jäällä kuorutettu. Väriin moisella peitteellä ei ollut vaikustusta, kurainen mikä kurainen jo lähtiessä.

Toista kertaa Hyvinkäällä, joten kävijäkonkariksi minä itseni laskin.
Kipaisin reippaasti yläkertaan narikkaan ja kumarruin vaihtamaan kenkiä.
Viereen ilmestyy tanssikengät ja jostain ylhäältä kuuluu mukava naisääni:
-Moi, uskallan kysyä sinulta, oletko nicciläisiä?
Minulla täyspitkä toppatakki päällä, pylly pystyssä, nenä lattialla eikä pinssistä vilaustakaan näkyvissä!
- Olenhan minä, vastaan lattianrajasta.
- No niinhän minä arvelin, minä olen M…
Taputan vieressä olevaa kenkää ja lupaan tervehtiä kunhan saan kengät jalkaani ja nousen koko pituuteeni.
- Heipä hei, terve moi! Minä olen Suvikumpu, mistäs minut tunnistit?
- No kun viimeksi kirjoitit mukavasti Hyvinkään järjestötalosta ja nyt taas ilmoitit 'Minne mennä'-palstalla. Tunnistin sinut vieraaksi ja laskin vihjeet yhteen.

Musiikkinamia tosiaan! Ja nyt uusi levy pyörimässä non-stoppina, miellyttävää, nautittavaa, laatukamaa.
Lattialla oli hyvin tilaa, verkkasemmatkaan pariskunnat eivät haitanneet liikkumista.
Eväs osaa mitä vaan ja lisäksi osui paikalle kavaljeeri, jonka kyydissä minulta irtoavat hitailla jalat maasta, ainakin siltä tuntuu. Se lienee sitä tanssikemiaa.
Minä kun keskityn kavaljeereihini satasella, unohdan kysellä nimiä ja muutenkin jätän tuon sosiaalisen sanallisen seurustelupuolen lähes miinukselle tansseissa, en taaskaan tiedä keiden kanssa tanssin.
Kiitos kuitenkin kaikille.
Tanssi-ilta on aina kokonaisuus, leijumiset eivät tuntuisi miltään, jos sitä koko ajan harrastaisi. Sen vuoksi minulle täysipainoiseen tanssi-iltaan kuuluu myös nuo vähemmän superlatiiveja irrottavat vuorot.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu