TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mitä ihmettä..? (Delight 2006-03-13 18:35)

Mitä ihmettä..?

Delight
2006-03-13 18:35

Sain yhden kirjoittajan tekstistä semmosen kuvan, että jotkut miehet ujostelevat hakea nuorempia naisia, koska jotkut ajattelisivat että kukahan tuokin luulee olevansa, kun hakee itseään noin paljon nuorempia tanssimaan.

Onko se totta? Ujostelevatko jotkut sitä? Minä olen itse 16, ja haluan tanssia vain tanssin vuoksi. En katso miehen ikää tai ulkonäköä, jos hän on hyvä tanssija. Jos näen vaikka jonkun ihanan miestanssijan tanssivan, niin ajattelen vain kuinka ihanaa olisi jos hän hakisi minua. Saatan jopa hakea häntä naistenhaulla, oli hän kaksikymppinen tai seitsemänkymppinen.

Suurin osa tanssitutuistani ovat reilusti yli kolmekymppisiä, muutamat yli kuusikymppisiä. Eli minua monta kymmentä vuotta vanhempia. Entä sitten? En minä välitä miehen iästä, vaan tanssitaidoista. Eivätkä he ujostele yhtään hakea minua (luultavasti).Tärkeinä on, että tanssiessa on hauskaa. :)

Eli lyhyesti sanoen: Jos olet vanhempi hyvä miestanssija, niin jos samalle lavalle osutaan, et pääse mua pakoon! ;) Jos et sinä hae niin minä haen... :P

Kirjoittajan avainsanat: ikäero, ujous, haku

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu