TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Putosiko oikea pari ja muita kommentteja (MLeena 2006-03-12 21:05)

Putosiko oikea pari ja muita kommentteja

MLeena
2006-03-12 21:05

Jotta ei palsta täyty Tanssii tähtien kanssa -jutuista, niin päätin avata listamuotoisen keskustelun.

Putosiko oikea pari?

Mitä muuten pidit illan ohjelmasta?

Joe 2006-03-14 21:21 =>

En tiedä olenko ainoa mutta itse en ole pitänyt koko ohjelmasta. Heti kättelyssä minun mielenkiintoni loppui koko ohjelmaan kun eka ohjelmassa Metsäketo tanssi jonkun daamin kanssa.

Mielestäni he tanssivat hienosti siihen nähden että olivat harjoitelleet kolmisen viikkoa. MUTTA tuli sitten siinä kun nämä kuuluisat tuomarit alkoivat heitä arvostelemaan. Siinä vaiheessa minulle riitti koko ohjelman idea josta lähinnä tuli idols mieleen. Loppua en edes katsonu ja toinen ohjelma on kyllä nauhalla ja kolmas ei edes sielläkään. Ehkä katson sitten finaalin jossa sitten sankarit leivotaan tuomareiden toimesta. ....Tulipahan sanottua....

Kommentit: [Jora]

Eevu73 2006-03-27 9:35 =>

Tämä aamu toi tullessaan järkyttävän uutisen...Kristiina Elstelän ainoa oli menehtynyt edellisenä yönä ennen TTK lähetystä, mutta hänen toiveestaan ohjelma vedettiin läpi normaalisti. Rautaista ammattitaitoa ja ammattiylpeyttä. Itse en olisi siihen kyennyt mitenkään. Juuri kun keskustelimme tuosta vanhenemisesta ja kuolemisesta.. ja nyt tuli mediasta tuollainen uutinen. En voi kuin vaieta. Olen pahoillani ja sanaton.

Kommentit: [4711]

Flecker 2006-04-02 23:00 =>

Kannonlahti / Väänänen putosivat koska heidän kemiansa eivät toimineet, ei auttanut vaikka kuinka hymyiltiin ja näyteltiin. Tuska ahdisti. Touhu oli väkisin vääntämistä, rooli oli kuitenkin vietävä loppuunasti hymyilemällä lähes irvokkaasti kameran edessä. Tapahtuneessa suurempi vastuu oli ehdottomasti ammattilainen Väänäsellä, jonka olisi pitänyt pystyä kokeneempana laukaisemaan tilanne. Tuomarien lisäksi kansa aisti tilanteen ja näin kävi. Oikea pari putosi, sääli Kannonlahden kannalta. Vain Väänäsen olisi pitänyt pudota.

Väänänen on koko joukon paras tanssija, ja minusta Katjan ja Jussin kemiat toimivat hyvin. Katja K:lla ei vaan ole paljoa kannustusjoukkoja kun ei ole "oikea" julkkis joten yleisön pisteet jäi aika vähiin. Oikea tiputettava olisi ollut Kristiina&Marko, mutta eihän siinä tilanteessa Kristiina voinut pudottaa, joten pudotettiin maikkarin oma edustaja. Nyt olisi voinut Kristiina pudottaa ja päästää kotiin tekemään surutyötä (auttaahan toki tanssikin).

Kommentit: [Juhapekka Helo]

Eevu73 2006-04-03 8:05 =>

Itselleni jäi myös päällimmäisenä mieleen että taisi olla enemmänkin soviteltua tulosta Pöyhösen lähtö mutta "oikea" ammatti ja sen kutsumat velvollisuudet toki menevät viihdeohjelman teon ohitse. Itse olisin pudottanut Elstelä/Keräsen pois. En saanut tanssista sambaa vaikka kuinka hakemalla hain. Tosin kivaa suomifiilistelyä kylläkin! Helena ja Keke olivat erittän paljon petranneet ja kumosivat läjän kommentteja jäykästä britistä jossa ei löydy tunteita.Oli ilo katsella. Samoin Metsiksen Wienervalssin kaunis aloitus fleckerillä ja kaunis etenevä liikkuvuus oli odotettavissa. Mutta valssissa parit toistivat nostoilla liikaa samoja koreografioita ja se kyllä ärsytti itseäni. Ehkä pitäisi osata katsoa suurpiirteisemmin. Kun vaan osaisin.

Kommentit: [Humppis]

Kikka 2006-04-09 23:28 =>

Mä en ala mitää... Keke tippui :(

Koko ohjelmaa en tänään kerennyt näkemään, mutta upeaa on nähdä edistystä tapahtuvan ja tanssin riemuhan näkyy kaikista selvästi. Hienoa. Kilpatanssi on niin glamouria. Sopii viihdeohjelmaan... (Vaikka enempi tykkään kyllä ihan lavatansseista.)

Vaikeahan noista jäljellä olevista tiputettavaa on valita. Mutta mä olisin kyllä tiputtanut Nikulan tai Metsäkedon. Hyvä, että Kristiina Elstelä jatkaa :D

Kommentit: [Jora]

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu