TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ihanat lavat... <3 (Delight 2006-03-08 21:54)

Ihanat lavat... &#60;3

Delight
2006-03-08 21:54

Tanssilavat vaan on niin iiiihania! Ykköspaikan mun sydämmessäni on vienyt ehdottomasti Käenkoski, jossa pääsee aina tanssimaan :)Sitten kun Käessä alkaa taas tanssit, niin oon siellä joka halavatun lauantai, oli tanssit tai ei :D

Toinen hyvä paikka on Myllyniemi! Suomen kaunein rantalava on vienyt myös mun sydämen... paikkaan liittyy myös yks järkyttävä muisto... :) Me tanssittiin yhtenä iltana mun parhaan ystäväni kans jenkkaa kaksin, ja väkee oli kuin pipoa. Siinä sitten vahingossa mun kenkäni tarttu mun hentosen hameeni helmaan, ja kiskas sen alas!!! muutaman sekunnin revin hametta ylleni ystävän nauraessa vierellä... eihän se mitään, se olisi voinut jäädä monilta huomaamatta, ellen olisi kiljunut kuin palosireeni. Mikäs siinä sitten lavalla hame kintuissa kiljuessa, varsinkin kun tuleva tanssinopettaja tuli takanani, ja näki kaiken! puhumattakaan kymmenistä muista tanssijoista... =( Että semmosta..

Mut hei, kello on jo sata, ja väsyttää, kun tuli niin tanssittua taas kurssilla. Tähän loppuun vielä sanon, että myös Jämi-Areena on iiihana paikka, ja Tanssikrouvi! Ei elämä, tänäkin viikonloppuna niihin molempiin, toiseen pe ja toiseen la!! <3 Nyt... hyvää yötä. :)

Kirjoittajan avainsanat: Käenkoski, Myllyniemi, Tanssikrouvi, jämi-areena, hame

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu