TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssii tähtien kanssa: Eka osa nähty! (Drago 2006-03-05 21:10)

Olemmeko kateellisia kilpatanssijoille

Andreas pks
2006-03-07 20:44

Jaaha siinäkös se syy onkin, että toisella askeleella tunnistamani kilpatanssija ei uskallakaan sitä tunnustaa vaikka sen selvästi erottaa hänen tanssistaan. No ei siinä mitään totean yleensä vain, että hän luonnonlahjakkuus, ellei ole kilpatanssija.

Tälläisen kilpatanssia harrastavan tai harrastaneen daamin kanssa tanssiminen on aivan ihastuttavan nautinnollista. Yleensä hän pystyy seuraamaan höyhenenkevyesti vientiä. Olen täällä monesti jo sanonut, että siinä itse yrittää tanssia mahdollisimman hyvin, monipuolisesti ja tarkkaavaisesti tälläisen helmen kanssa. Yleensä he ovat olleet vierailijoita sillä tanssipaikalla, jossa olen tanssinut heidän kanssaan.

Vakitanssipaikalla tulee sitten eteen se, että voiko tälläinen alokas tanssia sen tanssitason omaavan kanssa eka kerran jälkeen ja kuinka usein tai harvoin? Tietysti on eroa siinä mitä tanssia on enemmän tanssinut ja onko jossakin tanssilajissa jo hieman omaa yleistasoaan pidemmällä taidoissa. Onko naistenhaulla tullut vastahaku tai sen puuttuminen merkki oikea tai sitten ei tahdosta tanssia uudelleen miehen kanssa vai pitääkö sitä kysyä suoraan, että voiko hakea uudelleen??

Taidamme olla kuitenkin vain kateellisia kilpatanssia harrastaville, jos he "esittävät" esim. parina pidemmän ajan lavalla ja varsinkin tyhjähköllä, jossa on hyvä mennä. Tavallisena tanssidaamina lavalla ei pitäisi olla mitään hätää vaikka tunnistettaisiinkin kilpatanssijaksi tai "vaan kevyesti vietäväksi" niin nautittavaa hyvän tanssijan kanssa on tanssia.

t. Andreas pks

Kirjoittajan avainsanat: Andreas pks

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu