TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssii tähtien kanssa: Eka osa nähty! (Drago 2006-03-05 21:10)

Tanssii tähtien kanssa: Eka osa nähty!

Gilbert
2006-03-06 9:39

4711: "Voi sitä riemua, minkä Elstelä-Keränen saivat aikaan! He oivalsivat parhaiten, että kyse on viihdeohjelmasta, johon huumori olennaisesti kuuluu."

Tätä ohjelmaa on lavatanssin harrastajana aika vaikeata katsoa kun ei tiedä, miten tuohon sirkukseen pitäisi suhtautua. Telkkarissa ohjelmaan pitää saada jotain jännitettä, jonka varaan homma rakennetaan. Muuten se ei kiinnosta kuin pientä joukkoa harrastajia. Toisaalta välillä inhottaa tanssijoille kohdistettu kritiikki, koska ainakin minun mielestäni kaikkien tanssi näytti hyvältä. Muistan vielä hyvin ne ajat, jolloin itse opettelin foksin perusaskelta alkeiskurssilla. Eipä ollut helppoa se puhumattakaan nyt nähdyistä kuvioista, joita nollasta aloittaneet kilpailijat tekivät. Onneksi tuomaristo kuitenkin käyttäytyi asiallisesti huolimatta siitä, että pääsivät kritisoimaan Idols-tuomari Nikulaa. Vaan eipä tanssiin kuulukaan samanlainen tyrmäävä arvostelu mitä Nikulan ohjelmassa nähtiin.

Itse liitän tanssiin ajatuksen hauskanpidosta. Kilpatanssi yksityiskohtien hiomisineen on siitä mahdollisimman kaukana. Senhän joku haastateltava taisi myöntääkin. Silti nämä ajatukset riitelevät koko ajan keskenään tuota ohjelmaa katsoessani.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu