TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssii tähtien kanssa: Eka osa nähty! (Drago 2006-03-05 21:10)

Tanssii tähtien kanssa: Eka osa nähty!

Drago
2006-03-05 21:10

Tulipas sitten liimaannuttua ruudun ääreen.. Jos ei ole mahdollisuutta tanssia, niin toiseksi paras vaihtoehto on ilman muuta katsoa kun muut tanssivat :)

Näin pikasummauksena voisi todeta, että hyvin ovat oppineet lyhyessä ajassa.. Kilpatanssin säännöistä minulla on kovin hatarat käsitykset, joten tukeudun siis mielipiteissäni lähinnä visuaalisiin ja tunnelmallisiin seikkoihin.

Yllättävästi olin kovin pitkälle samaa mieltä tuomareiden kanssa parien onnistumisesta. Erityisen paljon pidin juuri Elstelä & Keränen parin hyvästä tulkinnasta.. kilpatanssi on showta ja heillä sitä siinä oli riittämiin! Askelluksessa yms. vielä tekemistä kyllä, mutta se tulkinnallisuus ja suuren draaman tuntu oli ihanaa! Toiseksi olin positiivisesti yllättynyt Pöyhösen suorituksesta.. helskutti, sällillähän liikkui lanteetkin! Hyvä hyvä hyvä :) Ja suoriutui se Nikulakin ihan kivasti.. rokkariksi :P

Sensijaan Suvi miinala ja Leena Harkimo eivät kyllä vakuuttaneet pätkääkään. Miinala oli poissaolevan oloinen, kuin nukke joka liikkuu kun vieteristä vedetään, mutta henki puuttuu. Harkimo oli seipään niellyt ja ilme lähenteli välillä kärsivää. Nämä kaksi siis karsisin pois kisasta.

Nytpäs jään kuuntelemaan muiden kommentteja.. ovatko palstalaiset samoilla linjoilal kanssani?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu