TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Katajalla (KatriinaS 2006-01-30 20:25)

Katajalla

KatriinaS
2006-01-30 20:25

... oli tungosta enemmän ehkä kuin lääkäri määrää (happi meinasi käydä salin puolelta melko vähiin), mutta hauskaa oli silti. Tulipa myös testattua peruskuntoa; ensiksi kuusi tuntia tanssikursseilla ja lopuksi neljä ja puoli tuntia Katajalla. Tuli lähdettyä, vaikkei Mattilan laulut niin innostakaan. Paikalla oli myös pikkusisko Anitta(?), joka lauloi neljä kappaletta. Samanlainen ääni hänellä kuin siskoillaankin. Hatunnoston arvoinen suoritus 12-vuotiaalta esiintyä suurinpiirtein 700:lle ihmiselle.

Taas sain lähteä yöllä hymy suupielessä kotiinpäin, vaikka kädenalitukset jäivätkin kahteen kipaleeseen. No, sentään pysyin tosi vauhdikkaassa cha chassa mukana aika hyvin sen enempiä kompuroimatta... Omasta mielestäni siis. En tiedä viejästä, kun ei sitä "tavanomaista" kiitosta kuulunut kummankaan tanssin jälkeen. Vai onko vain sitten hänen tapansa pysyä hiljaa, tuli mitä tuli... No, siitä viis. Minulla oli hauskaa ja onneksi oli muillakin.

Olisin halunnut tallentaa kameralla muutaman hauskan ilmeen, kun huomasivat pari poliisia tanssiparketilla. Tottakai heidät kahvilta bongattiin tanssimaan kun kerta naistenhakukin oli. Hyvin tanssivat molemmat. Ja minä manasin itseäni kun en itse hoksinut hakea vaikka heidän ohitseen eteisessä kävelin. Mutta seuraavalla kerralla...!!! ;)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu