TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Nousut ja laskut tangossa? (Walker 2006-01-20 20:19)

Pääkontaktista ja suljetuin silmin tanssimisesta

Angelle
2006-01-27 17:43

Pitkään pääkontaktissa ja suljetuin silmin tanssimisen keskustelua viestin silloin, toisen tällöin seurattuani ehdin vasta nyt "osille":

Tanssihistoriani sai comebackin jälkeen pienen kolauksen kotilavan nuoren taitajan muodossa. Hitaahkolle kappaleelle haettiin ja päätä tarjottiin - mies siis, mutta kun pääkontakti tuolloin oli minulle tuhannen vieras asia, en sitä ottanut vastaan. En tiedä miten moni muu asia meni siinä sivumennen pieleen, mutta niiden kahden kappaleen jälkeen ei ole kyseinen kaveri minua kotilavoillani hakenut. Vaan miten kävi minulle pääkontaktin suhteen?

Aikaa kului ja kuinka ollakaan, pääkontaktitarjous alkoi harvakseltaan toistua. Taustastani, ei bakteerikammosta, johtuen annoin ajan kulua ja tutkailin pääkontaktilla tanssimista vielä päiden mahdollisen "kolinan" kannalta hiukan skeptisesti. Vaan sitten tuli ennestään tuttu viejä silmiini, nopea haku naistentunnilla, päät lähenivät hitaahkoa (ei tosihidasta) kappaletta tanssittaessa, suljin silmäni, ja se oli menoa! Kuinka ollakaan katselin silloin salin hämärää piilareiden lävitse :) [Edit: Kyllä, päät kolahtelevat, mutta kumpikin osapuoli taatusti pyrkii välttämään sitä, joten seuraukset ovat pienempiä, ja niitä ei tanssin suoman nautinnon hetkellä juurikaan pahoitella *hyrisee itsekseen*]

Niin paljon hyvää on jo pääkontaktista ja suljetuin silmin tanssimisesta kirjoitettu, etten lähde toistamaan sitä. Sen vain totean, että määrätietoista ja selkeää vientiä on helppo seurata. Joidenkin viejien kohdalla tällainen vienti saa nimen Nautinto.

Kirjoittajan avainsanat: pääkontakti, suljetuin silmin tanssiminen

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu