TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Nousut ja laskut tangossa? (Walker 2006-01-20 20:19)

Pää omalle puolelle, kiitos!

Nanna
2006-01-23 19:02

En voi sietää etenkään vieraan miehen hikistä naamaa päässäni. Siihen on kaksi perusteltua syytä: 1. Tukka menee huonosti tai 2. hirmuinen määrä vieraita bakteereja iholleni, ja hyvä pohja saada mojovat näppylät otsaan.

E.Tuomas kirjoitti kannaltani loistavasti: Nainen päättää. Valitettavan usein vaan se mies tunkee sitä nuppiaan päättäväisesti kohti eikä tajua pitää sitä omalla puolellaan vaikka tanssin täysin takapainosena ja epämukavassa asennossa koittaen saada välimatkaa.

Mutta entäs miehet? Myös miehillä pitää olla itsemääräämisoikeus leuastaan, poskestaan tai otsastaan. Voin kuvitella, miltä tuntuu kun naisen otsa hikoaa kasvoja vasten. Kasvot eivät kaikilla ihmisillä hikoa ja poskessa tai leuassa ei varmasti tunnu kivalle hikinen otsa. Olen itse koittanut usealle päätään tyrkyttävälle miehelle ehdottaa, että tanssitaan päät erossa, koska otsani on hikinen ja lähes kaikki kaikki ovat todenneet: ei se haittaa! Siihen olen hyvin selkeästi todennut: Mutta minua haittaa! Rakkaat kanssasisaret. Jotta tekisimme miesten illasta vähemmän ällöttävän, oletettaisimme, että miestä, joka ei itse tuo päätään tarjolle, hikinen otsa haittaa.

Milloin sitten tanssittaisiin päät yhdessä? Kun päät menevät luonnostaan yhteen tanssiasennon yms seurauksena! Täällä Turun suunnalla ainakin näkee hyvin, hyvin monen tanssivan pää kenossa. Tuohan on jo terveydellekin vaarallista: Niska- ja hartiaseudun onglemat ovat muutenkin yksi kansakunnan suurimmista vitsauksista. Jos tavoitellaan kaunista tanssia, tuo kenottaminen voi myös olla hieman ristiriitaista.

Tässä on myös oma lehmäni ojassa. Olen useamman kerran kuullut tanssia aloitellessa tuttujen miesten valittavan lähräisesta ihostaan ja naisten tavasta toimia päänsä kanssa. Oman miehen/ tuikitutun kanssa voin ihan hyvin tanssia päät yhdessä, koska tanssimme usein muutenkin niin lähekkäin, että pään ollessa normaaliasennossa, ne ovat yhdessä. Mutta. Jos itse olen tanssinut illan aikana kahden tai kolmen miehen kanssa pää yhdessä, mies vaikkapa 20 naisen kanssa, josta vain 2 tanssii harvojen miesten kanssa pää yhdessä ja loput 18 ovat tanssineet 20 miehen kanssa näin. Kuinka monen ihmisen bakteereja kasvojen ihollani on? Ja sitten vouhotetaan käsien pesusta...

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu