TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Rakkauden neljä tasoa (Streamer 2006-01-13 23:29)

Tanssistatus

Eevu73
2006-01-18 15:06

tanssistatus tai ei... minä kun aikoinaan erosin karkasin ja sinkkuilin, päätin että miestä en itselleni ota, ja en ainakaan sellaista joka ei tanssi.... Nyt on kahdeksatta vuotta sohvan nurkassa nallekarhu, jonka kanssa kaikki muu on täydellistä paitsi... TANSSI!!! Hän ei tanssi, ei edes käy tanssipaikoilla ellei "meidän" pojilla satu olemaan keikkaa lähellä,niin silloin voi olla mahdollista että hän lähtee liikkeelle. MUTTA.... Se ei ole milloinkaan rajoittanut minun tanssiharrastustani, kulkemistani eikä harrastamisen määrää, ei ole ilmentynyt minkään asteisia mustasukkaisuuskohtauksia tms. -Pitäisikö olettaa että olen löytänyt luonnonoikun tai aarteen? Käy myös usein niin, että kun on ollut huono päivä lasten kanssa niin hän sananmukaisesti "potkaisee" mut ovesta ulos ja komentaa kenkäpussin käteen ja tien päälle.... Eli kaikki kunnossa vaikka tanssistatus ei tässä perheessä ja suhteessa toimikkaan.... ainakaan perinteiseen tyyliin... tai sitten multa on taas hukkunut se punainen lanka...-jälleen....

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu