TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Keskinäisten kehumisten kerho (Daami 2006-01-17 18:32)

Keskinäisten kehumisten kerho

Daami
2006-01-17 18:32

Mitäpä jos annettaisiin toisillemme palautetta, tällä kertaa jokainen saisi sanoa tietämistään nickeistä jotakin positiivista?

Senior 2006-01-17 18:57 =>

Liian kova urakka! Palsta tukehtuisi kehuista. Eiköhän kehuta vain kaikkia, jotka palstalla viihtyvät. Meitä kun on niin moneksi.

Humppis 2006-01-17 19:27 =>

Vaan minäpä kehaisenkin heti listan avaajaa, Daamia: rehellisen suorasta ja suotta totuuden ympäri kaartelemattomasta asioiden julkituomisesta.

Turhanaikaista sievistelyä esiintyy palstalla ihan riittävästi.

MLeena 2006-01-17 19:32 =>

Kaikki ne yli sata bongattua henkilöä sekä kaikki palstalta tutut saavat kyllä minulta positiivista palautetta. Ja tietysti myös ne, jotka uskaltautuvat vain lukemaan.

Jerryjee 2006-01-17 21:18 =>

Pidän joidenkin naisten kuten esimerkiksi Päivi ja Pia M. perustellusta tavasta esittää omasta kannastani eriäviä mielipiteitä, ilman mitään sievistelyä. Haastaa ajattelemaan hiukkasen pidemmälle... Tuulikista pidän tietysti, hänet kun nyt tunnistin, siitä että välillä päästään jammailemaan lavalla. Meikäläisen taitojen ylärajalla mutta siitä huolimatta. Humppiksen kanssa en ole koskaan kasvotusten keskustellut vaikka olen hänet useasti kauempaa nähnyt. Samanlaista perusskepsismiä ajattelussa kuin meikäläisellä? Kikan ja Susannan kanssa on ollut mukavia lavaehtoita.

Ylipäänsä lavoilla käyvistä naisista pidän joista osa täällä palstallakin kirjoittelee, heidän iloisuudestaan ja huumorintajustaan. Elämänasenteesta ja arvoista, ehkäpä kauneudestaankin. Meikäläisen perusyrmyys häviää hetkessä loitommalle noissa tilanteissa.

Tutti Frutti 2006-01-17 21:29 =>

Hyvä idea! Osallistun sillä ehdolla, että kukaan ei tämän jälkeen kostoksi avaa listaa, jolla saa puhua pahaa selän takana :)

Palstalla on monia nimimerkkejä, joiden kirjoituksia (varsinkin tanssiaiheisia) luen mielelläni. Päivän kehu menee nyt kuitenkin VeeKoolle, jonka lievästi sanottuna originellit tanssi-iltaraportit ja muut kommentit ovat aina vähintäänkin hauskoja, joskus vielä hauskempia. On kysymys sanataiteesta. Niinhän se oli?

Pilke 2006-01-17 21:28 =>

En kenestäkään erikseen halua sanoa mitään. Koska harva teistä yksinään olisi näin viisas, näin kiinnostava, näin hauska, näin täydellinen kuin te kaikki olette yhdessä. Vietin taas mitä rentouttavimman hetken joukossanne kaikkea "hassua" lueskellen. Kiitos! Nyt lähden sitten VAIN nukkumaan ;op

MLeena 2006-01-17 21:29 =>

Sähköpostilla kyseltiin, mistä löytyisi vanha lista, jossa lueteltiin kaikki aakkosjärjestyksessä.

Täältä pitäisi löytyä:

http://tanssi.org/keskustelu/97/100277.html

Uusia on tullut tuon jälkeen melkoinen määrä.

Andreas pks 2006-01-18 0:18 =>

Palstalla on useita hyvin ja mielenkiintoisesti kirjoittavia, joita kirjoituksia ainakin pyrin seuraamaan kun aikaa vain on. Mm. minulle uutena Steamer on juuri kirjoittanut ainakin kaksi kirjoitusta, joissa asiat ovat olleet selkeän hyvin esitettyinä ja hyvin ymmärrettävinä (ja muidenkin). Itselläni on ollut samojakin ajatuksia hujan hajan koolle keräämättömänä (nykysuomella siis ilman levyn eheytystä :)

Onneksi saa itse valita mitä haluaa lukea. Kiitokset rakentavista kirjoituksista.

Timo 2006-01-18 0:46 =>

Haluan kehua Amia. Hän jaksaa kirjoittaa hitaan valssin puolesta.

Aitomies 2006-01-18 10:04 =>

Annan palautteen asianomaiselle heti, jos vain mahdollista.
Minusta on mieluisaa luettavaa sellainen teksti, jonka tunnistaa lähteneen aidosta parhaansa antamisesta.
Nyt voin kiittää jo Pilkkeen tekstiä 'ylempänä'. Olette antaneet minulle paljon hyvää luettavaa. Kiitos siitä!

Leevi 2006-01-18 11:29 =>

Onnittelen niitä, jotka ovat löytäneet ihan oikean elämän!

Taika 2006-01-18 12:27 =>

Jussi, unohdin esitellä itseni...Harmi - seuraavalla kerralla sitten :)

Nadi 2006-01-18 16:35 =>

...Eikös täällä juuri pari päivää sitten vaahdottu siitä, että ei saa nimeltä (niciltä) kehua ketään, ettei muille tule paha mieli? En siis mainitse nimiä.

Luen mielelläni juttuja niiltä kirjoittajilta, joiden tekstit "tulevat sydämestä" ja ovat aitoja, rehellisiä mielipiteitä. Kirjoitusvirheistä, murteista ja lauserakenteista viis! Toisaalta en pidä teksteistä, joista kuultaa "olenpas minä viisas, kehukaa nyt vähän" -asenne, ja jotka on kirjoitettu ylimieliseen tai "besserwisser" -sävyyn. Onneksi niitä ei paljoa näykään:)

Daami 2006-01-18 22:05 =>

Pidän esimerkiksi Pia M ja Tuulispään kirjoituksista. Ne ovat niin realistisia, huumorilla höystettyjä juttuja. Taitavat olla toiminnan naisia ei mitään narisijoita, silloin tehdään kun tehdään. Harmi vaan kun Pia M on hiljentynyt.

Pia M 2006-01-19 12:34 =>

"Kuulemani mukaan tanssinetin komein mies."

Ei ole.

Maalaisvaari on. (Tämä oli se kehu)

;-)

Wagner 2006-01-19 13:17 =>

Tässä yhteydessä tekisi mieli kehua itseäni muutamalla sanalla ;-). Koska listan aloittajan ajatuksena oli kuitenkin antaa positiivista palautetta muille kirjoittajille niin kehutaan me miehet sitten toisiamme - lähetän tervehdykseni Humppikselle ja Joralle.

Perusteluni ovat hyvin samansuuntaiset kuin Nadilla tuossa ylempänä. Aidot ja rehelliset mielipiteet sekä tietynlainen uskaltaminen ja itsensä alttiiksi asettaminen ovat mielestäni aina hatunnoston arvoisia.

Näitä tällaisia kirjoituksia, joissa me kaverit kampaamme toistemme hiuksia onkin tällä palstalla sitten ihan riittämiin...

Drago 2006-01-19 13:49 =>

Koska minulle tulee niin monta nikkiä mieleen, joita voisi kehua näin torstaipäivänä, kehun aivan kaikkia tasapuolisesti. Jokaisella teistä hyvät kirjoittajat ja lukijat on aivan taatusti joku hyvä ominaisuus, josta ansaitsette kehut! Näinpä kehun kaikkia.. saatte itse sitten päättää mistä hyvästä ominaisuudesta minä teitä kehun. Eli tehtävänä jokaisella on nyt keksiä yksi hyvä ominaisuus, josta mielestänne ansaitsette kehut.. hyvää päivän jatkoa kaikille! :)

4711 2006-01-19 15:29 =>

Kyllä tässä ensin nousee kunnioitus sitä innostusta kohtaan, jolla Matti on tämän palvelimen kehittänyt.

Johan Tokes 2006-01-19 16:00 =>

Valitettavan vähän palstalaisia olen päässyt tuntemaan edes yhden jutustelun tasolle (varsinkaan livenä), mutta montaa heistä voin julkisestikin kiittää tanssimatkailun avustamisesta, hyvästä tanssiseurasta ja hauskoista jutuista. Kiitos Caterica, kiitos Ipta, kiitos Jell0na, kiitos Jivetär, kiitos Julia, kiitos Simpukka, kiitos Tanssijtn!

Tuulispää 2006-01-19 18:28 =>

Jaahas...?

Humppista luen siksi, että hän auttaa minua kirjoituksillaan ymmärtämään omassa elämässäni niitä asioita, mitkä minulla ovat hyvin. Hän on myös mielestäni äärettömän viisas ja empaattinen. Hänen kanssaan on kiva kehittää tanssitaitoa(ni) ja hän on herrasmies kiireestä kantapäähän.

Juliaa luen siksi, että hänen elämänkatsomuksensa on positiivinen ja lämmin. Hänen kirjoitusten äärellä tulee turvallinen olo.

Stefanusta luen sporttisen kokemuksen ja reippaiden kirjoitusten houkuttamana.

Sitten on liuta "tuttuja" joiden juttuja luen siksi, että tunnen/tiedän ihmisen nikin takaa, ja syvennän heidän kirjoituksiaan lukiessani sitä käsitystä mikä minulla on jo heistä... ;-) En mainitse teitä nikiltä, mutta ne tietää kutka tuntee... (Terkkuja kaikille!)

Niin ja Pilke, jonka oikea käsivarsi tai jotain, on sama kuin minun vasen, vai miten se nyt olikaan? Kadonnut kaksoissisareni, jolla on samanlainen huumorintaju ja hassutteleva sielu. Häntä luen, koska hän saa minut hyvälle tuulelle. Halit vaan! :o#

Luen mieluusti myönteisiä ja kannustavia juttuja ja hypin suosiolla yli negaatioita sauhavat asianosaset ja joitakin kirjoituksia, mitkä menevät yli hilseen

Kun on yksinäinen olo ja aikaa, niin luen kaikki päivän jutut ja morjestelen samalla tutut (mielessäni).

Työputken paukkeessa ja arjen pyörityksessä on sitten niitä päiviä, jolloin minulla on "elämää" ja koko tanssinetti saa olla paitsiossa.

Stefanus 2006-01-19 20:14 =>

Kehuja ansaitsevat kaikki, jotka rohkeasti uskaltavat olla oma itsensä, niitäkin riittää onneksi näillä palstoilla. Iloinen olen myöskin sen puolesta, että palstalla esiintyy liikunnallisesti itsensä likoon laittavia, jotka ovat löytäneet reippailla lenkeillään liikunnan syvimmän olemuksen - sielunveljiä ja sisaria.

VeeKoo 2006-01-20 18:00 =>

Kun joskus työkiireiltäni ehdin ja innostun surffaamaan verkossa ja sattumalta eksyn tähän portaaliin, minulla on tapana pääsääntöisesti vilkaista , roihuaako keskustelu jonkun mielenkiintoisen aiheen ympärillä tavallista enemmän.

Tahdon olla erikseen imartelematta tai ylistämättä seikkaperäisesti jotain nicciä, vaikka vaikeaa se on. Kuitenkin pitäydyn päätöksessäni ja olen lujana. Lyhyesti voin evästää että kumpikaan heistä ei kuvia kumartele tai ui valtavirtojen mukana.

Seuraavien persoonallisuuksien ympärillä on ainakin minun mielestäni kultainen sädekehä:

Sylin täydeltä halauksia

Päivi ja Manjaana!!

Eevu73 2006-01-20 20:02 =>

Kehu tai oikeammin KIITOS kaikista viesteistä ja kannustuksista joita sain mailitse......liikutuin sydänjuuriani myöten. Kehut ansaitsee myös jokainen joka onnistuu löytämään jokaisesta päivästään edes YHDEN positiivisen asian jonka avulla jaksaa taas eteenpäin ja voi myös sen avulla auttaa toisia löytämään voimavaroja positiiviseen ja elämänmyönteiseen katsantotapaan. Joten HYVÄ ME KAIKKI!!!

Kirjoittajan avainsanat: palaute

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu