TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Flunssa pilaa taas kaiken.... (Eevu73 2006-01-13 0:25)

Flunssa pilaa taas kaiken....

Eevu73
2006-01-13 0:25

Kun tuossa seurailin noita kirjoitteluja niin tuli tässä pärskiessä mieleen, että voisin yritellä aloittaa pientä keskustelua tästä joka talvisesta riesasta nimeltään flunssa ja puolikuntoisuus suhteutettuna tanssimiseen.... Itse huomasin eilen illalla ensimmäisiä oireita tulevasta taudista ja voi vain arvata että alkoi tietyt nimeltä mainitsemattomat käyrät nousta pintaan. Onhan sitä sanottu että kipeänä ja puolikuntoisena ei fyysistä rasistusta saisi tehdä mutta kuinka moni oikeasti tuota neuvoa/kehoitusta noudattaa??? Entäpä tuo eettinen näkökulma tanssipaikalla kun ajatellaan satojen olevan paikalla.... kestääkö luonne mennä ja ajatella että en mä niitä siellä tartuta? Tosi kuin vesi on että aina on joku joka on massatapahtumissa kipeänä ja basiliskot yms. kivat kaverit tekee tuttavuutta mutta mulla ei oma luonne kyllä anna periksi lähteä sairastuttamaan muita vaikka oma olo voisi siihen antaa mahdollisuudenkin..... Ja kun sitten saa itseään kuntoutumaan niin onkos mitään hyviä neuvoja vai vaan se vakio että flunssa hyvin hoidettuna kestää 14 vrk ja huonosti kaksi viikkoa??? Innostaisiko tällainen hieman erillainen keskustelun avaus jota peräänkuulutettiin tuossa muutamassa kirjoituksessa vai taasko meni pitkälle metsähallituksen puolelle ja tarvii hakea MOTO hommiin......

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu