TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tuuppimisen makua Tanssikrouvissa (Jerryjee 2006-01-07 18:31)

Onneksi miehiä käy tansseissa vähän

Aitomies
2006-01-09 14:45

Onneksi miehiä käy tansseissa vähän (Elisa 2006-01-09 13:39

Saatamme joutua kävelemään! Joku saattaa heiluttaa kättämme! Joku ehkä kysyy: "Käytkö usein täällä"!

Minä pidän todella itseäni ihan 'oikeana' miehenä - sanojen todellisen merkityksen mukaan.

Olen 'pelännyt' mennä hakemaan tuntemattomia naisia. Jos saan tuoda poikkeuksellisesti nyt kielteisen puolen joistakin kohtaamistani naisista: Olen tavannut aivan liian monta luonnevikaista naista, jotka ovat jopa saattaneet hymyillä herttaisesti, mutta pian ovat ""OIREET" - sanan vakavimmassa merkityksessä - ilmaantuneet esiin. Koska pidän itseäni 'miehenä', en tietysti lähde tuomaan tapahtumien yksityiskohtia esiin. Me miehetkin - vaikka yritämme toimia ja käyttäytyä huomaavasti - teemme virheitä.
En jatka em. aiheesta enemmälti.

Sain pienen neuvon sosionomi-läheiseltäni: - Sinun kiitoksiesi jakelu sillä palstalla saattavat kärsiä jo inflaation!

Siksi vielä negatiivinen ilmaisu; Minusta joskus tuntuu, että joku / jotkut hyvät kirjoittajat laittavat joitakin asialliseksi aiottuja listoja omalla kirjoituksellaan "läskiksi" - eli suomennettuna sama - sabotoivat hyviä kirjoituksia omilla "#######" kirjoituksillaan.

Kärsiköön sitten inflaation vielä yksi kiitos tämän lisäksi...

Kiitos Elisa hyvän 'sarkastisesta' kirjoituksestasi ja aiemmista 'tulkinnoista'!

Aitomies

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu