TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pesäkalliolla lauantaina (Kukka-Maaria 2005-11-13 20:49)

Pesäkalliolla lauantaina

Kukka-Maaria
2005-11-13 20:49

Vähän arvelutti etukäteen Pesiksen tanssit, koska hyvää tanssitarjontaa oli useammassa paikassa. Syke kuitenkin takuusuosikkinani veti paikalle.

Ilta oli iloinen yllätys. Musiikki oli hirvittävän hyvää ja monipuolista. Sykkeen pojilla oli entinen iloinen meiniki. Samoin Helmi soitti nautittavaa, tanssittavaa musiikkia varman ammattitaitoisesti.

Varttuneempaa väkeä ja pariskuntia oli liikenteessä paljon, mutta hyviä tanssittajia löytyi joukosta myös. Kiitos teille tutut, hyvät tanssittajat ja parille ennestään tuntemattomalle tanssitaiturille.

Viiden tunnin rupeaman jälkeen oli pakko raahaatua viimisillä voimillani, väsyneenä mutta onnellisena, autoon ja nokka kohti kotia.

Ei harmittanut, vaikka silmieni iloksi ei matkaani ilostuttamassa ollut yhtään nuorta komeaa poliisimiestä. Nimittäin taannoin sain moisessa tilanteesa silmiäni lepuuttaa kotimatkallani.Eivät kai ehdi jatkuvasti pitää ratsioita ja puhalluttaa tanssikansaa.

Humppis 2005-11-13 21:17 =>

Tulikohan vahingossa listamuotoisena. Mutta nythän on mahdolisuus tarkistaa oliko arvioimani palstalaisten lukumäärä (15) lähelläkään oikeaa. Sepeteeus nyt ainakin on luvun päälle.

Siis minä olin paikalla.

Kukka-Maaria 2005-11-13 22:42 =>

Joo. Tietty. Liian vikkelät sormet aiheuttaa toistuvasti ongelmia koneen kanssa. Tai tietsikat on liian hitaita -Näin naisen logiikalla.

Luin samanaikaisesti tenttiin ja odotin , että koneessa tapahtuu jotain.

Mutta olisi itse asiassa mukava tietää, ketä kaikkia paikialla oli. Itse olen tosi huono havainnoimaan paikan päällä.

JTH 2005-11-14 9:17 =>

Kyllähän sekaan aina yksi taapertajakin pitää mahtua.

Sepeteeus 2005-11-14 9:31 =>

Niin naatiskelemassa olin. Lämmin kiitos vielä kuskille ja kaikille tanssitetuille.

Night Rider 2005-11-14 10:37 =>

Mattimyöhäisenä paikalla myöskin, kokemassa tanssiviikon huipennuksen.

Tähän vielä sananen viimeviikon torstain naistentansseista Jyväshovissa: Vaikka orkesterina oli Markus-sekstetti, ei varsinaista tanssinharrastajayleisöä kovin monilukuisesti paikalle ollut saapunut(ainakaan naisia). Pari tuntia tuolla jaksoin olla, yhtä tuttua daamia lukuunottamatta(no tulihan sitä buggit ja jivetkin mentyä), lähinnä varttuneempia rouvia palvellen.

Tuolta sitten siirryimmekin paikalle sattuneen tanssikurssilta tutun daamin kanssa Giggling Marlinin pubiin tarkastamaan huuliharppukostaja Steve Guygerin(U.S.A.) soitantaa(kiitos Jam'n Roll'in gig guiden); Olihan tuo sellaista lahkeita lepattavaa rytmibluesia, parit jivet siinä postimerkin kokoisella "parketilla" kehdattiin mennä. Eikä siinä meidän lisäksemme muita, yhtä jiveä opettelevaa tyttöparia lukuunottamatta, ollutkaan joraamassa.

Suvikumpu 2005-11-14 10:26 =>

Suvikummusta oli hyvä lähteä uudella Variksella syyslennolle. Musiikki maittoi, tanssi maittoi, oli hyvä reissu.

KRo 2005-11-14 13:07 =>

Myös paikalla.

Julia 2005-11-14 18:17 =>

Tihkusateessa kurvailimme mennen tullen ja ajoittain ei ihan kuivaa ollut perilläkään. Kuuma tuli tanssiessakin. Mukavaa tanssiväkeä oli paikalla. Oma fiilis karkaili välillä jonnekin, mutta onneksi hetkittäin tanssin ilo palaili. Kiitos tanssittajille. Kiitos myös juttuseuralle naisjoukossa ja erityisesti etelästä tulleille vierailijoille. Teille taisi jäädä ajatus, että kyllä maalla on mukavaa, mutta.... Nuoria on vaikea saada Pesäkalliolle, vaikka nyt heitä oli enemmän kuin usein on ollut. Tunnelmaa kohotti Syke ja erityisesti jäi itselle mieleen Vesan laulama kaunis hidas valssi, jonka taustan tietäen sen kuuntelee lämmöllä. Helmi-orkesteri esittää mutkatonta musiikkia, mikä sopii minulle. Musiikin puolesta täydellinen ilta.

Vanhapoika 2005-11-14 17:47 =>

Siellä, - vaikkei lasketakaan!!!!

Humppis 2005-11-14 17:56 =>

Pinnistäkäähän vielä vähän! Ainakin kuusi varmaa tiedän vielä olleen nyt maanantai klo 18.00:aan mennessä ilmoittautuneidem lisäksi.

Ei vainenkaan -saapi anonymiteetin toki säilyttää.

Angelle 2005-11-14 20:36 =>

Paikalla tanssimassa ja laulamassa.

Lucky lips 2005-11-14 20:53 =>

Sori, näin hämäläisenä heräsin vasta nyt. Olin siellä minäkin ja yksi harvemmin palstalla esiintynyt tanssitti monasti. Musiikkihan oli upeeta ja kiitos mukaville tanssittajille!

DMalone 2005-11-14 23:49 =>

Joo, tunnustan, olin siellä minäkin! :-)

Maria_ 2005-11-15 0:05 =>

Ja minä. Paitsi että mua ei kukaan tunnista, khi. ;)

HeTi 2005-11-15 10:54 =>

Minä myös....Pesäkalliolle osattiin Suomi25 reittipalvelun opastuksella vaikkakin hiukan harhaan ajeltiinkin vielä enemmän kotiin lähtiessä ..

Urpiina 2005-11-15 11:45 =>

Siellähän sitä minäkin.

HeTi 2005-11-15 11:48 =>

Minä myös......perille osattiin Suomi24 reittikartan opastuksella vaikkakin harhaan ajettiin mennen tullen...

Timotei 2005-11-15 12:26 =>

Paikalla joukon jatkona.

Humppis 2005-11-15 12:59 =>

Siis ainakin 19 varmaa. Melkoinen tulos näille kulmille. Taisi johtua esiintyjistä. Moiseen ei Pesiksellä ole ennen ylletty.

Jenkalla joskus alkukesästä Finkkutansseissa oli muutama enemmän.

Tutti Frutti 2005-11-15 13:56 =>

No jatketaan nyt sitten tätä listaa vielä vähän :)

Liisukki 2005-11-15 15:55 =>

Siellähän sitä minunkin tuli oltua ja nautiskeltua musiikista että tanssimisesta :o)

Humppis 2005-11-15 17:25 =>

Eiköhän siinä jo olleetkin kaikki, jotka katsoivat aiheelliseksi ilmiantautua. Siis 21 kaikkiaan.

Tarkistettuani tilastojani, jouduin havaitsemaan, että se palstalaisten ennätysmäärä tässä maakunnassa olikin jo viime vuoden alkukesän heiniä.

Edes Mäntymäen avajaiset 13.5. eivät yltäneet Pesiksen lauantaiseen. Krouvin lava ei päässyt tietääkseni kertaakaan lähellekään kahtakymmentä.

Siis Päijät-Hämeen tämän vuoden korkein tanssinettiläisyyden aste saavutettiin Pesäkalliolla 12.11. (Ylitykseen tuskin enää on mahdollisuutta)

Kukka-Maaria 2005-11-16 7:42 =>

No niin Pesäkallio yllätti tälläkin tavoin. Olen vaan onneton torvelo hiffaamaan. Tunnistin vain muutaman palstalaisen. Täytyy lienee ruveta pitämään silmiä auki, tai silmälasia päässä.

Lucky lips 2005-11-16 17:10 =>

Tanssittajani ei ole vielä ilmoittautunut, eli oliko lukumäärä sittenkin 22?

Humppis 2005-11-16 20:28 =>

Näin taitaa mennä: 17 on tässä ilmoittautunut. Kolme ilmoittautumatta jäänyttä omin silmin näin paikalla. Jos se Lucy lipsin tanssittaja ei ollut kukaan noista kolmesta, niin silloin ollaan vasta siinä 21:ssä.

JTH 2005-11-17 9:10 =>

Liekö lopullinen määrä selvinnee lainkaan, sillä ainakin kaksi paikalla ollutta pinssineitosta on visusti vaiennut läsnäolostaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu