TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Naisten tunti!! Jipii!! ...vai? (Emäntä 2003-02-12 12:32)

Naisten tunti!! Jipii!! ...vai?

Tilda
2003-02-13 17:42

"päinvastaistakin olen joidenkin miesten kuullut esittävän - lähinnä jos ei haeta tanssimaan, niin tietysti närästää jäädä sinne keskilattialle seisoksimaan. Siitä kun ei yleensä huomaamatta pääse hipsimään takavasemmalle ja sitten pitäisi taas seuraavaa kierrosta varten hipsiä taas sinne keskelle näytille - taitaakin matka käydä tällöin helpommin sinne kahvion puolelle..."

Minun kokemukseni mukaan naisten tunnilla kahvioon hipsivät ne miehet, jotka eivät halua "altistua" kenen tahansa haettavaksi, eli ne, joilla on mielestään "oikeus ja vara" valita. Eli tasa-arvo ei kuitenkaan toteudu naistentunnista huolimatta: miesten haulla miehet saavat hakea keitä haluavat/ehtivät ja naiset saavat alistua sen ajan kenen tahansa haettavaksi. Kun sitten, tasoitukseksi tuohon, koittaa tuo kauan odotettu hetki, jolloin on naisten valta, halutuimmat miehet istuvatkin kahviossa ja naiset saavat hakea sitten niistä lopuista, jotka riviin ovat jääneet. Jos haluavat...

Eli hyvät tanssijamiehet hakevat vuorollaan itse niitä, keitä haluavat (yleensä varmoja valintoja, eli ennestään tuttuja) ja naistentunti pyhitetään juoma- & turinatauoksi, ja näin uusilla hyvillä tanssijatytöllä ei ole mitään mahdollisuutta päästä esittäytymään hyville viejille, eikä syystä tai toisesta vain syrjään jäänyt pääse parantamaan iltansa tasoa edes naisten tunnilla, vaan ajatelee että olis ollut parempi jäädä kotiin gradua vääntämään. Ja ehkä seuraavalla kerralla jääkin...

Kirjoittajan avainsanat: hakeminen, haku, miesten haku, naisten haku, naistentunti, naisten tunti, hakuetiketti, lavaetiketti, etiketti, uusi tanssija, taitava tanssija, sisäpiiri, valikointi, nirppanokka

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu