TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Auran avajaiset (Drago 2005-10-02 16:34)

Onko näin?

Hippunen
2005-10-03 15:21

Ensin mielelläni kuuntelen mitä tuleman pitää. Ja siinä vaiheessa yleensä onkin ne kiitoshaettavat monesti jo viety eli ei niitä siitä massasta (sori miehet) oikein hakemallakaan enää löydy. Olen lisäksi auttamattoman hidas ja hahmotushäiriöinenkin kai. Joskus jopa jään seuraamaan, että hakeekohan toi nainen tuon miehen just mun nenän edestä.Se on meinaan jotensakin kurjaa sekin. Ja siinä vaiheessa juuri sen miehen on ainakin joku nainen vienyt.

Muuten hakuajatuksia: a)Tuon miehen kanssa askeleet sopi hyvin yhteen. b) Hei, tuokin tuttu on täällä c) Näyttää ihan siltä, että tuo vois osatakin-haluan kokeilla c) Tuo osaa tanssia, mutta minä en yllä ihan sen tasolle. Hmm. Taidanpa rohkaistua d) Oho. Nyt se vietiin. Haenpa tämän tästä. c) Jos en nyt hae ketä tahansa, tulee vesitauko. Ja usein vesitauko tulee muuteskin. Kaverit sanoo, että luu jää jakajan käteen, kun aikansa miettii...

Kiitoshaut siis on valitettavasti vähissä, niin mielelläni kuin niitäkin tekisinkin. (Sitäpaitsi usein tarkoituksella haen ihan uusia tuttavuuksia.)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu