TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Oletko käynyt Aaltosten kurssilla ? (Mieluummin tanssimaan kuin lenkille 2005-09-20 15:18)

Oletko käynyt Aaltosten kurssilla ?

Novice
2005-09-21 9:24

Aaltosen kursseilla olen vähän "hikeentynyt" siihen suureen väkimäärään (en ole tosin kuin kaksi kertaa ollut), tuntui siltä että opetusta ei millään riittänyt kaikille.

Kesällä olin leirillä (ei Aaltosten) jossa kaikki ryhmät (alkeet/jatko/konkarit) olivat alkajaisiksi samassa tilassa. Ensin lattialle komennettiin jatkoryhmään ilmoittautuneet ja he tanssivat yhden kappaleen. Siinä sai itse miettiä, tuntuuko siltä että se on oma ryhmä, ja opettajatkin tarkkailivat tanssijoita, sitten sama homma konkariryhmäläisille. Näiden jälkeen viimeiset ryhmävaihdokset, ja sitten joka ryhmä omiin tiloihinsa oppimaan. Minun käymilläni Aaltosen kursseilla oli vaan alkeet eri tilassa, ja ja se muu "ihmismassa" toisessa. En tiedä onko heillä jossakin muualla tasotsekkausta? En silti mitenkään väitä, etteivätkö Aaltoset olisi hyviä tanssijoita/opettajia ja saisi tanssin iloa levitettyä, minusta ihmisiä vaan oli yksinkertaisesti liikaa. Kun olin esim. alkeisryhmässä, siellä oli minusta aika monta sellaista jotka olisivat vaatineet vähän enemmän ohjausta ja tuntuivat välillä aika turhautuneilta. Ja parinvaihdon "valikoinnista" en tykännyt yhtään.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu