TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aiheista (Halimies 2005-09-14 7:40)

Aiheista

Helsinkiläinen
2005-09-14 11:34

Komppaan.

Uskoisin - toivon, että muutkin lukisivat tanssia/sen sosiaalisia ulottuvuuksi/musiikkia yms koskevia keskusteluja mielummin, kuin palstaa ja sen käyttäjiä/heidän äidinkielen numeroaan ruotivia pulinoita. Ja myöskin, että kirjoittaisivat vielä näistä edellä mainituista (alkuperäisistä?) aiheista.
Näin ehkä saataisiin vielä pidettyä kiinni palstan viimeisistä uskottavuuden rippeistä. (Tuo lause oli varmaan joillekin liikaa :D). Kuitenkin, olen saanut livenä sen suuntaisia kommentteja, ettei tätä palstaa jaksa enää lukea, kun ruotivat pitkissä ketjuissa samaa asiaa palstan käytön korrektiudesta - aihe, mikä tuntuu toistuvan tässä parin kuukauden välein..

Ja sitten kun palstalaisten huomio keskittyy täysin tuohon asiaan(turhanpäiväiseen ruotimiseen) moneksi päiväksi, niin ne (monien mielestä, myös omastani) mielenkiintoiset/itse aihetta(tanssia) koskevat lyhyet artikkelit jäävät täysin huomiotta/niiltä ruotijoilta itseltään kirjottamatta.

Olen myöskin kuvitellut huomaavani, että tämä varsinainen ruotiminen tapahtuu suurimmalta osin vain muutaman henkilön kesken. Eikös tälläisessä voisi käyttää sitä paljon puhuttua sähköpostia ja ottaa tarvittaessa sitten yhteyttä palstan ylläpitäjään. En nimittäin onnistu huomaamaan, että mikä tässä palstassa on juuri nyt niin pahasti pielessä, että sitä täytyy viikkoa putkeen vatvoa ja sillä vatvomisella peittää nämä tanssia ja siihen liittyviä aiheita koskevat artikkelit suurten ketjujen alle . Että mitä jos vaan antaisitte olla/hoitaisitte asian jossakin muualla?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu