TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisaranta-koska uskon? (Ladymare 2005-08-15 11:10)

Kisaranta-koska uskon?

Andreas
2005-08-16 10:35

Toinen seikka joka tällä lavalla oli tyypillistä oli hirveä elvistely...

Tämä pitää paikkansa, ja tähän nähdäkseni syyllistyy todella räikeästi juuri nuo svinkkarit, onneksi sentään niistäkin vain jokunen, mutta sitäkin näyttävämmin.

Olen käytännössä todennut, että samat svinkkarit käyvät myös elvistelemässä muillakin lavoilla. Tähän muuan kokemus Kolmilammilta, heinäkuussa. Tanssi-ilta oli jo hyvinkin loppupuolella, joten lavalla ei ollut kovinkaan suurta tungosta (lue: tilaa oli), satuin osumaan ko. henkilön tanssilinjalle siten, että kosketusta ei voinut välttää. Itse yritän aina kaikkeni, että tanssiessa kontakti on, vain ja ainoastaan, tanssitettavan tanssidaamin kanssa, mutta eihän sille mitään voi jos päälle jyrätään, ja vauhdilla. Tilannetta seurannut katse ei todellakaan ollut miellyttävimmästä päästä. Samainen henkilö käy myös Kisarannassa, silloin tällöin, ja meno on samanlaista.

Muuan tanssituttuni, todella loistava tanssidaami, on uhannut jättää Kisarannan jatkossa väliin näiden elvistelijöiden takia. Toistaiseksi olen saanut moiset ajatukset pois häneltä.

Vielä on kesää jäljellä, nähdään kesälavoilla!

Kirjoittajan avainsanat: Kisaranta

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu