TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Hittoako te meistä nirpoista!!!! (Nanna 2005-08-14 14:42)

Hittoako te meistä nirpoista!!!!

Tapani
2005-08-15 15:53

Näin miesnäkökulmasta kommentoisin että ei miehen radikaali tanssityylin muuttuminen uuden naisen hakiessa johdu välttämättä siitä, että halutaan osoittaa että nainen on ei-toivottu hakija. Voi se sitä hyvin ollakin, mutta se ei ole ainoa mahdollinen syy. Muita mahdollisia syitä ovat esimerkiksi epäinspiroiva musiikki, vamma, huono tuuli jonka joku muu kuin hakija on aiheuttanut tai yksinkertaisesti tottumattomuus uuteen naiseen. Kaikki miehet eivät ehkä osaa avautua tanssillisesti uuden naisen kanssa heti ensimmäisellä kerralla samalla tavalla kuin tutun. Joidenkin naisten kanssa myös yksinkertaisesti synkkaa tanssillisesti paremmin kuin toisten.

Syynä voi olla myös puuttuva taito. Hakeva nainen voi hyvinkin osata liihottaa hienosti riittävän hyvän miehen kanssa ja mies vastaavasti osaa liihottaa hienosti riittävän hyvän naisen kanssa, mutta yhdessä heidän taitonsa ei riitä sellaiseen tanssiin mitä hakeva nainen on nähnyt miehen joidenkin muiden naisten kanssa tanssivan ja johon tietää itse pystyvänsä joidenkin miesten kanssa.

Tai sitten kyse on jonkinlainen yhdistelmä edellämainittuja syitä. Mahdotonta sanoa varsinkaan jos ei ole itse ollut tilanteessa mukana ja itse mukana olleenkaan ei välttämättä kannata luottaa siihen että on osannut tulkita vieraan ihmisen aivoituksia ja elekieltä 100% oikein. Ei se aina onnistu aviopareiltakaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu