TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisaranta-koska uskon? (Ladymare 2005-08-15 11:10)

Kisaranta-koska uskon?

Ladymare
2005-08-15 11:10

Jaa, että uskon mitä? No sen, ettei Kangasalan Kisaranta kertakaikkiaan ole minun paikkani.

Viime lauantain saldo: minua haettiin kahdesti. Itse hain naistenhaulla kaikki kappaleet lukuunottamatta jenkkaa ja masurkkaa. Saldo naisten haulla: yhdet naamapakit ja yhdet oikeat pakit.

Millä perusteella sitten katson oikeudekseni jopa kirjoittaa tänne, ettei ole minun paikkani: olen Kisarannassa tänä kesänä käynyt viidesti, joka kerta lähes saman kuvion kokien.

Paikassa sinänsä ei ole mitään vikaa: tilaa tanssia, ystävällinen henkilökunta, puitteet ihan kohdillaan. Mihin sitten asioita vertaan? Olen käynyt talvella Kerholassa ja Tanssikrouvilla. Kesälavoista mainittakoon Käenkoski, Rönni, Haikka, Merikievari. Missään muualla en ole vastaavaa kokenut.

Onko siis minussa itsessäni siis syy?? Pakkeja en ole kuluneena vuotena antanut kuin vahvasti humalaisille, haen aktiivisesti naistenhaulla niin vieraita kuin tuttuja kasvoja. Itse olen aina selvinpäin. Mielestäni asettautumisellani naisten rivissä osoitan selkeästi halukkuuteni tanssia. Tanssitaidoiltani olen ehkä "tavis" (mitä se sitten tarkoittaaneekaan). Olen ulkomuodoltanikin "tavis" en lihava, en laiha. Pukeudun mielestäni siististi ja tilanteeseen sopivasti. Niinä kertoina kun olen Kisarannassa ollut tapahtunutta ei mielestäni aina voi edes selittää sillä, että naisia on huomattavan paljon enemmän kuin miehiä ja toisekseen muualla olen kyllä "kelvannut" vaikka naismäärä olisi ollut samaa luokkaa kuin ko paikassa.

Eli loppupäätelmäni on: koska lakkaan hakkaamasta päätäni seinään ja pysyn poissa Ko. paikasta? Joku kumma atmosfääri kyllä on ko paikassa, jota en ole onnistunut itselleni selvittämään. (Kaikki tämä mitä kirjoitan perustuu vain ja ainoastaan omiin kokemuksiini, tosin monet ystäväni ovat kokeneet samaa)

Ehkä joku Kisarannan omaksi paikakseen tunteva voisi sivistää minua.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu