TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutan naistentanssit (Nadi 2005-08-11 22:21)

Kokoeroista

Jansku
2005-08-12 13:57

Tästä olen viime viikkoina täällä töissä erään tanssikurssille "eksyneen" kanssakin keskustellut, kuten myös tansseissakin monien kanssa.

Samanpituisen kanssa on mielestäni hankalinta tanssia. Olen 160cm (+0-5cm korkoa), ja tanssin enemmän tai vähemmän säännöllisesti kolmen 185-200cm pituisen miehen kanssa. En tietenkään voi nähdä mitenkään olan yli, kun nenäni on suunnilleen rintataskun korkeudella ja miesten vyötärö on n. pallean kohdalla.

Olen tanssinut joidenkin näiden miesten kanssa ihan alusta (ei siis kovin montaa tanssikilometriä heillä takana) asti, enkä ole koskaan kokenut turvattomuutta tai muutenkaan mitään epämiellyttävää oloa. Poski poskea vasten ei tietenkään onnistu ja jutustelukin on toisinaan hankalaa, mutta itselle tanssiasento on hyvinkin luonteva, ryhti on hyvä, eikä nämä missään tapauksessa lukitse alavartaloa (näyttäisikin aika koomiselta) niin, ettei pitkätkään askeleet onnistuisi. Vaatii tietenkin viejältä oman paketin pitämistä, jolloin siinä paketissa on helppo olla. Kädenalituksissa aivan omaa luokkaansa=)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu