TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ei nirpat häirinny... (Jerryjee 2005-08-11 1:51)

Riutan naistentanssit

Nadi
2005-08-11 22:21

Sir kirjoitti että on hauskan näköistä "kun neidot tepastelee miesten rivin edessä valkkaamassa ja kääntyy pois kun ei löydy mieleistä". Ei se kyllä aina ole valkkaamista, nimittäin mulle kävi vähän hassusti kun kerran miesten riviä lähestyessäni totesin, että jäljellä oli tasan kolme miestä, joista kaikki oli "haettavaksi kelpaamattomia". Ei siksi, ettei olisi kelvanneet - kaksi oli aiemmin pakittaneita ja yhtä olin juuri hakenut (en halunnut heti ahdistella uudestaan, kun haen häntä usein eikä hän puolestaan minua). Hetken hölmistyneenä tuijotettuani käännyin takaisin - mahdoin tilannetta tuntemattomista näyttää yli-ikäiseltä "nirpalta"... tylsä tilanne!!! Päivittelin sitä kyllä joillekin jo illalla - toivottavasti juuri ne ei lue tätä palstaa, muuten tunnistavat...

Muuten yhdyn edeltäneisiin kirjoituksiin - hauskaa oli. Viimeisten naistentanssien kunniaksi "riehaannuin" vallan ja hain kolmea miestä, joita olen aiemmin vaan kaukaa "ihaillut", enkä hurjimmissa kuvitelmissani ole koskaan kuvitellut uskaltavani hakea. Selvisin onneksi vain vähäisin fyysisin vaurioin - henkisistä en vielä tiedä ... hävettää ehkä hieman näin jälkikäteen, mutta mitä pienistä, henkiin näyttivät jääneet kaikki ne miehetkin:) - ja ihan ne siinä hakurivissä seisoivat, joten oma vika:)

Harmi, ettei Pavilla ole naisten tansseja - voishan noista päivistä jompi kumpi olla edes 50% naisten hakua, vaikka tiedän kyllä, että monet naiset ei tykkää naisten tansseista (miehistä nyt puhumattakaan) - se on vaan meille joillekin lähestulkoon se ainoa mahdollisuus saada tanssia!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu