TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisaranta eilen! (Andreas 2005-08-11 9:26)

Kisaranta eilen!

Andreas
2005-08-11 9:26

Jo iltapäivästä lähtien ilma oli tihkusateinen. Olin kuitenkin päättänyt lähteä tanssimaan Kisarantaan kun siellä oli tämän kesän keskiviikkotanssien päättäjäiset (harmi) ja samalla Lassen-päivä tanssit, Helmi-orkesterin rumpali/laulaja.

Olin paikalla jälleen hieman ennen kahdeksaa mm. siksi kun tanssilipun hinta oli tuolloin 7 euroa. Jo ennen lavalle menoa ounastelin, että taitaa tulla rajallisesti tanssikansaa paikalle. Tähän löytyy ainakin kolme syytä: MM-kisojen keihäsfinaali, sateinen keli ja Rönnin tanssit. Vaikka tanssikansaa olikin rajallisesti niin voin sanoa, että eilinen ilta oli yksi kauden parhaimmista, ellei peräti paras, tanssi-illoista, eikä pelkästään minun mielestäni. Tanssin todella paljon, paikalla osaavia tanssidaameja ja tilaa tanssia. Tanssidaamien ja –herrojen suhde oli miltei tasapainossa. Tanssitin tapani mukaan myös uusia tanssituttavuuksia parin haun verran, sekä naisten haulla yhtä ennen tuntematonta tanssidaamia, kun minua haettiin.

Illan ohjelmasta vastasi Helmi-orkesteri, joten tanssimusiikin laatu oli parasta mahdollista ja monipuolista, jokaiselle jotakin.

Poistuin paikalta hieman puolenyön jälkeen sateiseen yöhön, paita valmiiksi märkänä ja jalat kipeytyneinä, mutta kivaa oli.

Vielä on kesää jäljellä, tavataan kesälavoilla.

Kirjoittajan avainsanat: Kisaranta

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu