TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Syviksessä Vepsän ja Pakosen tahtiin (Sepeteeus 2005-08-07 13:53)

Syviksessä Vepsän ja Pakosen tahtiin

Sepeteeus
2005-08-07 13:53

Ihan leiman clubikorttiin saadakseni (tuli täyteen nääs) ja hieman palautteen antamista Pakoselle suuntana oli kotilava.

Nyt Omenapuun säädöt äänensuhteen oli ok. Edellisen illan vika oli kuullemma liian iso paikka ja kun ei ollut vakkari miehistö soittamassa. Kun hieman kommentoin Johannalle humpan sovituksesta, niin tuli vastaukseksi "johan on, jos ei osaa humppaa tanssia, pitää mennä tanssikurssille". Minun mielestäni yksi Omenapuun soittamasta humpasta oli tanssialle vaativa.Itselläni oli todella ihan jees daami, jonka kanssa on aina mielestäni humpat onnistunut, mutta nyt oli vaikeuksia. Tuli mieleen aikaisemmilta vuosilta Yölinnun soitanta, kun he olivat innoissaan lisänneet "hieman" ylimääräistä humppaansa. Muuten en hirveästi voi moittia enkä kehuakkaan illan suoritusta Johannan ja Omenapuun osalta.

Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta emme päässeet Johannan kanssa yksimielisyyteen Juhannuksen Merihelmen keikan lopetuksesta. Minun ja monen muunkin muistissa on, että loppuillasta soi kolmevarttia levymusiikki, jonka jälkeen orkesterin edustaja tuli korokkeelle ja menkää kotia bileet on ohi. Minun mielestäni, orkesterin olisi pitänyt soittaa yleisölle viimeiset valssit. Se on asiakkaitten aliarvioimista ja asiakkaathan maksavat esiintyjien palkat.

Kari Vepsästä voisi mainita, että ohjelmisto on muuttunut kovasti viimenäkemän ja illan suhteen voitti Pakosen mielestäni 10-0. Kari osasi ottaa yleisönsä ammattitaidolla.

Ai niin, Onnenmaa jätti toiset viimeiset valssit pois ja korvasivat sen humpalla. Nyt meno oli todella mukavaa, ei ehkä tarvitsekkaan lähteä tanssikursseille.

Kirjoittajan avainsanat: Syvälahti, Pakonen, Vepsä

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu