TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Minne Pohjanmaalla perjantaina? (Saanasofia 2005-07-27 17:30)

Perjantaina oltiin Kalliojärvellä...

Susanna
2005-07-31 14:25

Harmikseni en ehtinyt ajoissa tähän vastata, mutta tulihan siltikin BONG Saanasofiasta =) Kalliojärvelle, kun molemmat eksyttiin. Bongauksen kylläkin sain ystäväni avustuksella. Itsellänikään ei pinssiä tällä kertaa ollut matkassa. Oli ilo tavata sivut =)

Kalliojärvellä esiintyivät Charles Plogman & Tommys sekä toisena orkesterina oli hyvä orkesteri, jonka nimeä en valitettavasti muista. Toinen orkesteri täydensi todella hienosti ei niin perinteistä tanssimusiikkia soittavaa Plogmania & kumppaneita. Paikalle pääsin vasta yhdentoista aikoihin, mutta sain silti tanssia niin paljon kuin halusinkin, olihan kyseessä naistentanssit ja nyt toistamiseen myös miehille oli varattu 45 min hakuaikaa. Charlesin ja Tommys -porukan olen Charliesin hajoamisen jälkeen nähnyt edellisen kerran ja täytyy sanoa, että on Tommysin porukka kohentunut huomattavasti sen jälkeen. Oli ilo tanssia niin rempseän porukan esiintymisen tahdeissa vielä, kun hanuristi teki yllärin loppuillan kappaleissa kulkemalla lavan reunamilla soittamisensa aikana. Selvästi koko porukka Charlesin ohella nautti esiintymisestään ja se kyllä välittyi nopeasti itse tanssijoihinkin, ainakin minuun. Kappaleina oli tuttuja ja tuntemattomiakin. Tuli buggaakin taas tanssittua jo Virtojen lavalta tutuksi tulleen miehen kanssa sekä aina yhtä iloisen nuoren miehen kanssa, jonka tanssi-innostus on vailla vertaa. Kiitokset heille ja muillekin kanssani tanssineille. Saanasofiakin taisi antaa uusia hyviä oppeja hänelle, joita sitten testailtiin, kiitos Saanasofia niistä, itsekin opin samalla =)

Niin se kesäloma vaan hujahti ja loppuun asti täytyy "painaa pitkää päivää" -vielä kun ehtii...eli illalla Venesjärvelle, jossa olen vieraillut tänä kesänä jo kerran aiemmin. Antti Huovilan esitystä en ole vuosiin nähnyt, joten ihan on mielenkiintoista nähdä onko esitys muuttunut vuosien aikana kuinka paljon...

Kirjoittajan avainsanat: Kalliojärvi, Charles Plogman, Tommys, Venesjärvi, Kankaanpää, Isokyrö, antti huovila

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu