TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Köyhäintanssit Mäntsälässä (Humppis 2005-07-31 9:49)

Köyhäintanssit Mäntsälässä

Sepeteeus
2005-07-31 10:25

Yllättävän hyvät oli "köyhäin" tanssit Mäntsälässä. Oli nääs pakko mennä sinne, kun ei vielä viikon reissulta kotia ole kerennyt.

Porukkaa oli kohtalaiasesti. Itse ajattelin, että tulisi paljon enemmän kun on vitosen tanssit. Tanssimaan sopi mukavasti ja huomattavasti vähemmän sekoilijoita kuin kuninkaallisten ensi tansseissa, joissa tahtoo hermot pettää kun jokapuolelta tyrkitään.

Itselleni sain Chat chaan todella loisto daamin. "Raidetankot ja nivelet" ei yhtään välystä. Meni juuri sinne minne halusin ja tilaahan oli nenäliinan kokoinen parketti pylvään vieressä. Ai että oli fantastista menoa. Lämmin kiitos vielä daamille, kun naisten tunnilla haki samalle tanssilajille. Itse olisin hakenut enemmänkin illan mittaan häntä, mutta kun olen ujo "peräkammarin" poika ja ikäeroakin taitaa olla kohtalaisesti, niin piti tyytyä muihin fantastisiin tanssiattariin.

Kakkosbändi oli todella surkea, piti jatkuvasti toivoa, että lopettaisivat ja Pekkaniskan pojat alkaisivat soittaa. Ainoa pitkä miinus Pekkaniskan bändille oli, etttä he soittivat masurkat milestäni ylinopeudella. Kulkurin masurkkakin meni 150 lasissa, kun nopeusrajoitus on 100. Masurkka on salonki tanssi, jossa fiilistellään, mutta nyt ei kerennyt, vaikka sainkin Chat chaan daamin parikseni. Mutta eihän vitosella mahaa makiaksi saa.

Ilta oli kymmenen plus hinta laatu suhde verrattuna.

Saas nähdä kerkiääkö "kulkuri" illaksi kotopuoleen Ristiinaan, vaiko jääkö Kolmilammille.

Kirjoittajan avainsanat: Mäntsälä

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu