TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Vaihteeksi... (Vanhapoika 2005-07-17 3:43)

Sinkkumiehenä eksyin lavalle kerran jos toisenkin ja eikä ole heilaa

Tapani
2005-07-18 19:51

Muutamat ovat väittäneet, ettei lavalta löydä naista. Voin sekä oman kokemukseni perusteella että ympäristöä seuranneena sanoa, että se on täyttä pötyä. Totta tietysti on, että monet käyvät vain tanssimassa tai ovat varattuja, mutta eipä ole kumpikaan välttämättä mikään este loppujen lopuksi jos sopiva sukankuluttaja eteen sattuu. Tietysti jos saapastelee tanssipaikalle naistentunniksi ja odottaa hemaisevan neitosen putoavan syliin ja alkavan ehdotella saattia niin pettyä saa, mutta jokseenkin harvinaista on moinen muuallakin. Yleensä asian kanssa pitää olla itse aloitteellinen ja tuoda esille miksi olet hyvä paketti kuten muissakin yhteyksissä.

Olen kyllä ihan samaa mieltä siinä, että jos nainen pelkästään kiinnostaa niin lava on luultavasti väärä paikka. Helpompiakin paikkoja löytyy ja on tyhmää hankkia ehdoin tahdoin itselleen naista joka harrastaa ahkerasti jotain josta ei itse pidä. Mutta jos tykkää tanssia muutenkin niin vastakkaisen sukupuolen edustajan tarttuminen mukaan ei ole hirmuisen harvinainen tapahtuma, varsinkin jos puhutaan useamman kuin yhden kerran saateista.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu