TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
"Me päästiin Sotkalinnaan tansseihin!" (Slovari 2005-07-06 1:11)

Sotkalinna

Helsinkiläinen
2005-07-06 17:41

Hyvät yhtyeet ja kyytikin tarjolla, sekä tietysti pinssi-alennus! Olihan se pakko mennä, vaikka herätys olikin ennen kuutta aamulla :)

Saavuimme paikalle n.10 yli ja ensimmäiseksi kiinnitin huomiota paikallaolijoiden vähyyteen. Samantien siitä sitten jenkat kylmiltään Puna-Ailikin kanssa ja siinä vaiheessa ehti jo vähän katsella ympärilleenkin.

Pihamaa oli päällystetty lastuilla(pieniä puulastuja), ilmeisesti tanssikengissä vilvoittelua varten. Rakennus itse sijaitsi oikein kunnon metsämaiseman keskellä ja ikkunoista oli näkymä lumpeiselle lammelle. Siinä katsellessa lasten ryntäilyä ,tanssijoiden pyörähtelyä, sekä hienoa "vanhan" näköistä lavaa, mistä tulikin mieleen termi "latotanssit", ajatteli, että tälläistäköhän se oli silloin "ennen"?:) - oikein idylli paikka siis kyseessä.

Suurimmaksi plussaksi, heti tanssitettujen tason jälkeen kirjaisin "vesihuollon". 50 senttiä vastaan sai 0.4l mukin ja koneesta jääkylmää vettä niin paljon, kuin vain jaksoi kurkkuunsa kaataa(, ei sitä tosin mennyt kuin ~2 mukillista). Paikalla oli myös pöytä mukeille, sekä merkkaustussi - tästä voisi ottaa moni lava oppia. Myöskin tanssien ajankohta 19-23.30 oli oikein sopiva.

Tanssia sai kokoajan, vaikka olikin vuorotuntihaku ja tanssijoita melko vähän - tai ehkä juuri siksi?. Ilta vaikutti melko tangopainotteiselta, joka karkotti minua tehokkaasti pihamaan puolelle vilvoittelemaan. Minulle kun on jäänyt Riutalta tangotraumat, kun nirppatyttö kyllästyi vientiini ja lähti itse viemään, sen enempiä kyselemättä :S
..Onneksi kuitenkin tällä kertaa eräs kovinkin tanssitaitoinen neito talutti minut "parketin" puolelle, vaikka aluksi olinkin kovin vastahakoisena :) - siitä tulikin sitten tanssihistoriani parhaat tangot. Eipä kai voinut mennä pieleenkään, kun tyttö seuraa kuin paraskin ajatustenlukija. Samaa tyttöä sopii suuresti kiittää myös slovareista, jotka ovat myös samalla "taukohetki"-listalla. Eipä siinä voi jäädä hyttysillekkään seuraa pitelemään, kun tyttö lupaa kantaa vastuun mahdollisista seuraamuksista :D

Tuli tanssitettua monenlaista taitajaa, myös 11?(vaiko 12/13) vuotiasta kilpatanssineitosta :) - fuskua ja buggia mentiin, ja hienosti. Kiitokset vain kaikille parketilla kanssani pyörähtäneille - erityisesti valssit olivat mukavia :). Uusina bong ainakin: CB ja Slovari, Puna-ailikki, Kikka. Mahdollista että joku unohtui listasta?(ainakin se kyytiläinen, jonka nimimerkkiä en tiedä) :(

Kyydin sain lopulta kotiin asti ja sitten neljän tunnin yö-unilla töihin. Silti, Sotkalinnaan täytyy lähteä uudemmankin kerran! :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu