TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Nauttimisesta (Talvikki 2005-06-28 12:43)

Elämän syöttinä

Nanna
2005-07-01 22:56

Mitä mahtoi Elisa luuloilla tarkottaa? Väittäisin monien luulojen karisseen yhden tanssijamiehen ravistelussa...

Tanssijamiehessä on se paha puoli, että tanssin perusteella voi jo ennen kokeulua päätellä myös seksin toimivan. Ja sitten ei moni muu asia toimikaan kun ne- ne sujuu niin helposti, että tanssijamies kuvittelee kaiken muunkin sujuvan.

Tanssijamiehillä on "siviilissäkin" tapana viedä naista ja hommahan toimii vaan, jos nainen seuraa kuuliaisesti ja keveästi... Senkin muuten huomaa tanssista... Siitä, miten mies suhtautuu naisen kikkailuihin. Ton olen hoksannut vasta äskettäin... Siitä empiirisestä tutkimuksesta puuttuu vielä meidän testiporukan muutaman jäsenen mielipide, joten se on vasta oletusasteella.

Olen tapaillu muutaman tanssijamiehen kanssa ja mun kokemukset yhditettynä muiden ystävieni kokemuksiin, on todettu tanssijamiesten olevan myös jonkin sortin tunneinvalidejä. Ne ei osaa suhtautua tunteisiin mitenkään fiksusti. Tai sitten on vaan törmätty vääriin tanssijamiehiin...

Tanssijamiehet vaan tanssii ja kaiken, minkä pitäis mennä syvällisemmäksi, menee ohi. Ehkä tanssijamiehet pelkää vielä "taviksia" enemmän sitoutumista ja rakastumista. Tanssiminen on kuitenkin mukavan vapaamielistä puuhaa ja olisihan kurjaa, jos vaikka haut kärsisi tai naisten ihastelut vähenisi. Tai vielä kauheempaa - käy niinkuin monelle muulle seurustelevalle parille, että tanssikerrat vähenee ja tulee tehtyä välillä muutakin, kuin tanssittua! Iik... Tietysti joillakin komistuksilla olisi montakin ottajaa (ainakin omasta mielestään), joten ehkä kuitenkin sieltä naistenrivistä löytyisi parempikin vaihtoehto?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu