TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pienet tanssilavat - voi tehdä löytöjä (Talvikki 2005-06-28 11:58)

Tanssi syöttinä

Nanna
2005-07-01 17:14

Kyllähän se tanssi paljon ihmisestä kertoo. Ja Miehestä. Ihmiseen ylipäätään yleensä ihastutaan ulkoisesti - tuntematta toista- joten kyllä tansseissakin numeron saa tai juttusille pääsee, jos mielii. Itse en voisi kuvitellakaan kiinnostuvani miehestä, jonka tanssitaito ei ole vähintään omaa tasoani. Suhteen edellytys on kuitenkin ja tanssin halu ja riemu sen oman parin kanssa. Toisen pitää olla mieluisin tanssikumppani. On varmasti miehelle paha pala, jos nainen tanssii mielummin taitavampien kanssa. :)

Itse olen tämän hetkisen "virityksen" tavannut tansseissa, joten uskon tietäväni ainakin yhden kannan aiheeseen. Usein myös naisilta tulee kyselyitä miehistä, ketä tietävät minun tuntevan, joten tuskin tanssitaito ihan sama on.

Esiintymisissä huomaa naisten suhtautumisen hyvin. Ennen esitystä pelipaikalla suhtaudutaan ihan normaalisti, mutta esityksen jälkeen kundit saa kyllä silmää ja tarjouksia. :)

Tietysti kaikkein eniten vaikuttaa itse tyyppi. Jos tyyppinä ei ole naisiin pureva, voi tanssitaito auttaa, mutta ei se ihmeitä tee. Sorry.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu