TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssien järjestäjille ja tanssijoille (Pirpa 2005-06-27 22:20)

Tanssien järjestäjille ja tanssijoille

Pirpa
2005-06-27 22:20

Olen saanut nauttia Suomen upeista tanssipaikoista ympäri Suomea. Tuntuu upealta kun voi tutustua uusiin paikkoihin, se on ihanaa vaihtelua. Järjestäjät tuntuu tekevän kaikkensa pieniä poikkeuksia lukuunottamatta, sen eteen että yleisö viihtyy. Samoin Suomessa on tosi korkea esiintyjien taso, jotka meitä tanssijoita viihdyttää. Ainut huoleni on kun joukkoon mahtuu aina pieni porukka, jotka käryävät tupakki hampaissa valittaa lippujen hinnoista jne lipunmyyjille tai muille työntekijöille jotka tekee vapaaehtoistyötä. Lippujen hinnat olen aina nähnyt jokaisen tanssi-ilmoituksen yhteydessä. Valittajat muutenkin näyttävät tulevan loppuillasta, ja ovat vaikeammin poistettavissa kun valomerkki tulee. Kun tansseihin lähdetään iloitsemaan ja viihtymään, ei sinne kaipaa räyhääjiä ilon pilaajaksi. Ne tanssipaikat ovat olleetkin tyytyväisiä, joilla on portit niin, että lipun myynnin loputtua ei pääse kuin ulos, kun olen asiaa tiedustellut. Toivonkin voimia tanssien järjestäjille että jaksavat järjestää meille jatkossakin tansseja ja esiintyjille voimia, että jaksavat meitä viihdyttää. Jaksamista parantaisi varmasti se, kun kaikkialla tanssit alkaisi viimeistään klo. 20.00 ja loppuisi viimeistään klo 01.00. Tehkää yhteinen sopimus, niin voisi tanssijatkin lisääntyä kun ei koko yö mene valvomisen, että näkee idolinsa jne. Antoisaa kesän jatkoa tv. Tanssista nauttiva.

Kirjoittajan avainsanat: tanssi, Liput

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu