TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Gallup: miten haluaisit itseäsi kohdeltavan tansseissa? (Tuulikki 2005-06-08 17:26)

Gallup: miten haluaisit itseäsi kohdeltavan tansseissa?

Tuulikki
2005-06-08 17:26

Pimu ehdotti, että avaisin listan, johon jokainen voi esittää, miten toivoisi itseään tansseissa kohdeltavan. Lisäksi voit kommentoida, pystytkö itse kohtelemaan toisia samalla tavoin.

Minä aloitan haluamalla, että naisten rivissä vieressäni seisovat olisivat ystävällisen näköisiä, kenties tervehtivät ja saattavat vaihtaa jopa jonkun sanan kanssani, jos on paljon aikaa (ainakin alkuillasta, kun naisia on vielä vähän).

Uskoisin itse pystyväni tähän. Ainakin ulkonäöltä ennestään tuttuja ja alkuillasta harvoja paikalla olevia naisia tulee usein myös tervehdittyä.

Tuulikki

E.Tuomas 2005-06-08 17:58 =>

Periaatteessa samoin kuin minä muita.

Mujeril 2005-06-08 18:27 =>

"Mitä haluatte muitten tekevän teille,tehkää te heille!"

Tuota noudattamalla selviää pitkälle niin tansseissa kuin ylipäätänsä elämässä.

Kiki 2005-06-08 22:45 =>

No niin,pitääpä sitä avata sanainen arkkuni täälläkin.Vähän innostunut tänään tai jotain... =)

Mur,kyse oli siis siitä,miten haluamme itseämme kohdeltavan tansseissa,joten "kohtele muita samalla tavalla kuin toivot itseäsi kohdeltavan" ei vielä oikein kerro mitään...

Juuri kommentoin keskustelua tervehtimis-aiheesta ja minusta se olisi varsin mukava tapa ottaa käyttöön!Moni vaan tuntuu suhtautuvan niin ettei viitsi tervehtiä kun toinenkaan ei tervehdi ja mikäli ko kierre jatkuu niin tuppisuita ollaan kaikki... =(

Myös rivissä jutustelu olisi mukavaa ja omasta puolestani voin ainakin sanoa,että miun kanssa suapi haastella...

Tosin pitkälti pätee sanonta "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan",joten monesti ei jaksa yrittää positiivista asennetta mikäli saa risuja antaessaan itse ruusuja...vai??

Mieluummin tanssimaan kuin lenkille 2005-06-09 7:27 =>

Tervehtiminen tuntuu mukavalta. Ei siihen tarvi kovin tuttu olla. Riittää, jos on muutamia kertoja tanssinut yhdessä. Tavallaan paikalle tullessaan tuntee itsensä tervetulleeksi, jos jokunen siihen reagoi. Tanssin lomassa vieressä kulkevien joukosta (naisen) tervehdyksen voi tulkita: huomaan sinut ja tanssin mielelläni kanssasi - jos ei tänään niin seuraavalla kerralla.

Hyvältä tuntuu, jos tanssitettavat viestivät pitävänsä seurastani ja nauttivansa tanssista kanssani. Tässä suhteessa voi tarvittaessa hieman filmatakin.

Mujeril 2005-06-09 10:02 =>

Jatkuu...

Tervehtiminen on minulle vaikeaa,sillä omaan todella huonon ihmismuistin.Naistenrivissä tulee välillä kommentoitua musiikkia tms. mutta varsinaista juttelua en hirveästi harrasta..

Jos jotain haluaisin enemmän,niin iloisia ilmeitä!Tanssihan on hauskaa ajanvietettä,ei se näytä hyvältä kun suupielet roikkuu nilkoissa ja muita ihmisiä katsotaan kuin halpaa makkaraa. Positiivisuus kehiin!

VeeKoo 2005-06-09 12:13 =>

Tarvitsen shaahin tavoin oman looshin missä on loistava tarjoilu erilaisia itämaisia herkkuja ja hyvyyksiä.Alue on nuorattu ja kuoripojat tuovat imaamille silloin tällöin tarkoinvalittuja tanssidaameja,kunhan ovat heidän taidot ensin testanneet.Kun Suuri Taiteilija vihdoin pääsee lavalle,kansa lakoaa edestä ja raivaa tietä Tanssin Ihmeelle.Naiset kilpailevat pääsystä haaremiin.Vapaa-aikana kehitän tanssitaitoa harjoittelemalla sormien näpsäyttelyä.

Retkeilijä 2005-06-09 14:11 =>

Minusta olisi hyvä, jos naiset oppisivat jakelemaan pakkeja. Siinä voittaisi sekä mies ja nainen. Mies voisi hakea vierestä innokkaamman naisen ja pakittanut nainen pääsisi tanssimaan itselleen paremmin sopivan miehen kanssa.

Ja sitten mukavat naiset voisivat ehdotella yhteisiä kahvitteluja, uimareissuja jne.

Trickster 2005-06-09 15:39 =>

Haluaisin itseäni kohdeltavan kuin ilmaa, hyvää sellaista.

Pimu 2005-06-09 19:03 =>

vihdoinkin ehdin tätä kommentoimaan!

ajattelin lähestyä poikkeuksellisesti asiaa siitä näkökulmasta, että miten itse pyrin kohtelemaan muita tanssijoita:

*Haen aina illan aikana myös tuntemattomia tanssijoita
*Haen sellaisia,jotka eivät ole vielä lattialle päässeet
*Haen erityisen ahkerasti aloittelijoita. Pyrin antamaan heille tunteen siitä, että ovat hyväksyttyjä lavalla. kannustan ja innostan.
*Humalaisia en hauku enkä arvostele - heillä on heikot hetkensä ehkä juuri silloin - uskon, että itselläni on varaa hyväksyä muut ihmiset sellaisena kuin ovat - arvostelematta
*Säilytän kakkoslinjan tansseissa. Haluan antaa hyvän tanssijan käyttöön myös muille naisille.
*Nautin myös osaamattomien kanssa tanssimisesta - ja osoitan sen myös heille.

Näin minua on kohdeltu nuorena untuvikkona, kun olen tansseissa käynyt. Näin haluan siis myös muita kohdella
Ja nyt kokoukseen - tarina saattaa jatkua myöhemmin....

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu