TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Polkkaa Pavilla (Krakataskussa 2005-06-02 1:30)

Naistentunti Pavilla

Krisse
2005-06-03 10:19

Onkos muuten Pavin naistenhaku"tunti" pidentynyt aikaisemmasta? Minulla kun ei ole kelloa niin en huomannut katsoa milloin se alkoi, mutta tuntui jotenkin kamalan pitkältä.

En ollut keskiviikkona taaskaan riittävän hyökkäävällä tuulella joten odotin koko ajan että milloin se loppuu. Tuntuu nykyään Pavilla keskiviikkoisin että juuri kun alkaa päästä vauhtiin, alkaa naistenhaku ja iso osa mieluisimmista tanssittajista karkaa jonnekin - kahvilaan, erilaisiin nurkkiin lymyilemään tai kokonaan pois. Niitä loppuja ei sitten ehdi hakea kun kysyntää on niin runsaasti.

Hain kyllä useita tuntemattomia miehiä sekä joitain tutuhkoja kasvoja joiden kanssa ei yleensä tule tanssittua ja oikein mukavia kokemuksia olivat nekin. Muuten sitten etsiskelin niitä lymytyyppejä ja kävin juomassa. Sitten kun naistenhaku loppuu ja näkymättömät miehet muuttuvat taas näkyviksi, kello onkin niin paljon että pitäisi alkaa lähteä kotiin että jaksaa töihin.

Ajattelinpa nyt vain kertoa oman näkökulmani naistenhakuun kun siitä on viime aikoina paljon puhuttu. Siinä on hyvät puolensa, mutta myös (minun näkökulmastani ainakin) huonojakin puolia.

Ehkä mä sitten olen vaan niin vanhanaikainen että minusta on mukavampaa että miehet juoksee mun perässä eikä päinvastoin... vaikkei ne sit aina juoksekaan mutta periaatteessa...

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu