TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Finkut&PNP riutalla (Helsinkiläinen 2005-05-29 13:15)

Finkut&PNP riutalla

Helsinkiläinen
2005-05-29 13:15

Olin jo alunperin suunnitellut meneväni perjantaina(27. pv) tutustumaan Paville, mutta siinä esiintyjiä selatessani huomasin, että heti seuraavana päivänä on näinkin loistavat esiintyjät Riutanharjulla, joten pakkohan sinne oli päästä!

Kyyti riutalle varmistui vasta päivää aikaisemmin, kun törmäsin Pavilla Isäntään. Vielä kerran, suurkiitos kyydeistä - varsinkin, kun paluumatkalla viitsit koukata vähän pidemmälle :)

Riutan lattia oli tullessa _liukas_, ja sitä se oli vielä tanssin loppupuolellakin. Tämä mahdollisti sangen liukuvan tanssin nopeilla, mutta kyllä välillä vähän häiritsi, kun jalat liukuivat ihan tahtomattakin :D Olin tottunut siihen, että bleyereilläni olisi pitoa kaikenlaisella alustalla, mutta ei.

Musiikillisesti ilta oli täysi 10. Finlandersista ei yksinkertaisesti keksi mitään moitittavaa, volyymit olivat aivat täydellisen kohdallaan, kappaleet loistavia ja hyvinkin tanssittavia. Myös Pekkaniskan pojat soitteli monipuolisesti, totuttuun tapaan(ja se valotaulu on hieno keksintö).

Laskeskelin tuossa juuri tanssikertojani ja sain jotakuinkin 13 omaa hakua ja 8 naisten - tuli kyllä vähän istuskeltuakin siellä, mutta kai olisin päässyt tanssimaankin ne?(, jos olisin hakenut/ollut haettavana) :) Ensi kerralla täytyy kyllä mennä vähän monipuolisemmin lattialle, ettei taas 50% tanssilajeista koostu nopeista, vaikka kivoja ovatkin.

Yritin taas kovasti luistaa tavallisilta valsseilta, hitailta ja tangoilta - ne kun kaikessa itsekriittisyydessäni koen sellaisiksi, että ei niissä juuri tanssinautintoa pääse kokemaan(kumpikaan), mutta Drago raahasi minua sinnikkäästi lattialle. Näin jälkikäteen ajatellen, oli se kyllä parempi, että tanssin :)

Kiitokset kaikille tutuille,joita taas riitti, ja muillekkin tansseista. Näytti jopa hitailla valsseilla, että naistenhaulla jään riviin, mutta Julia pelasti siitä sitten - on siitä pinssiläisyydestä aina jotain iloa :)(Kiitos myös niistä chachan yrityksistä :P)

-Uutena bong Swingpolkka siellä tanssien lopussa

Hyvin mielin tästä sitten taas työviikon arkeen, mutta tänään vielä saunailta ja grillausta kaveriporukalla :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu