TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tiina Ruuska & Rosette Monrepoossa - suosittelen lavalauantaita! (E.Tuomas 2005-05-28 12:38)

Tiina Ruuska & Rosette Monrepoossa - suosittelen lavalauantaita!

E.Tuomas
2005-05-28 12:38

Pitäisi luottaa vaistoonsa ja johtolankoihin. Vaan pitipä päästä pesemään tiivistä työviikkoa pois mielestä. Oma syy.

-Ravintolajohdon piikkiin panen, että orkesterin aloitus on kesän kunniaksi myöhästetty 22:een.

-Yhtään minua ei lohduta paikallisen tanssiseuran neuvottelema ale, sillä laadusta olen valmis maksamaan; eikä parin euron alennus lohduta, jos huomaa lähteneensä turhaan liikkeelle.

-Ei hitaita valsseja.

-Jenkat liian nopeat, mistä solisti siirsi vastuun rumpalille.

-Eka soitetut tangot 00.30. Yksi tango, tosin seinäjokinen, tuli taukomusassa; ainakin kahden eka tauon jälkeen orkesteri tuli "kesken". - Kai pitäisi oppia olemaan kiitollinen yhdestäkin tangosta ennen puoltayötä. Ja siitä, että haettuaan tauon loppupuolella saa yllätyskappaleen tai -kappaleet.

-Melutaso enimmältään jonkunverran korkea; ei pahimpia, mutta ainakin minun mielestäni ihan turhaan.

-Oikeasti tanssivia miehiä tosi vähän. Harrastuksenomaisesti tai joka viikko tanssivat naiset alkoivat poistua pikku hiljaa puolen yön jälkeen. - Jäi olo, että bändi on palkattu viihdyttämään peruskönyväkeä.

-Lohtuna alkava kesä ja lavoilla ihan kivoja esiintyjiä kunhan vain hieman näkee vaivaa.

Kirjoittajan avainsanat: desibelit, tango, taukomusiikki, taukomusa, hitaat valssit, jenkat

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu