TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kenen etu myöhäinen tanssien alkamisaika? (Stefanus 2005-05-17 20:08)

Agraariyhteiskunnassa elävien etu?

Yökukkuja
2005-05-18 17:51

Tätä mä olen aina pelänny. Ensin mennään Eu:hun ja monen maanviljelijän on lopetettava hommansa kun ei ole tarpeeksi suuret "EU-kelpoiset, kilpailukykyiset tuotantolaitokset" ja sitten kun maanviljelijöitä on enää vähäinen joukko, aletaan puhumaan just näin ettei heitä tarvitse ottaa huomioon kun on niin vähän... Kiitos vaan. Menkää itseenne tai syökää läpi vuoden ulkomaisia tomaatteja :-)

Itse en saa elantoa minkäänlaisesta maanviljelyksestä, mutta satunpahan tuntemaan aiheen melkos läheltä. Agriculture sanasta muuten tulee sana kulttuuri.

Nim. kulttuurimaisemassa kasvanut

ps: Tanssit alkaa ihan hyvään aikaan nykyään klo 20 tai 21. Eihän sitä kesäiltana aikaisemmin jouda tansseihin, varsinkin jos matkaa tulee, pitäisi lähteä jo iltapäivällä - ei tulis mitään. Tuntus oudolta lähteä "vapaalle" kesken päivän! Luterilainen työmoraalini ei ymmärtäisi sitä ;-D Sunnuntaitanssit on sitten asia erikseen.

pps: kyllä se jostain marketin tai muun kassaltakin voi tulla aika kiire tansseihin jos ne alkaa samantien kun kauppa sulkee, on paljon muitakin töitä joista ei kerkeä ennen aikojaan tansseihin

ppps: viime la tulin poikkeuksellisesti joskus klo 22 jälkeen tansseihin ja ihan mahtavat tanssit ehti vielä olla ennenkuin viimeiset valssit soi

Kirjoittajan avainsanat: alkamisaika

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu