TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Artikkelien vaikutusta tanseissa käyntiin (Mariin 2005-05-08 18:41)

Artikkelien vaikutusta tanseissa käyntiin

Mariin
2005-05-08 18:41

Olen huomannut, että parhaat tanssit ovat yleensä siellä mihin ei (minne menossa) kohdassa ole paljoa nimiä. Siellä on yleensä hyvä meininki ja hyviä tanssijoita aivan tarpeeksi ja joka kerta täytyy hakea ei ennen tanssitettuja, mutta kumminkin tanssin haluisia. Heistä kehittyy uusia lavoilla käviötä, kun heitäkin haetaan. Se ei pilaa iltaani ollenkaan niin pahasti kuin sellainen tyyppi, jonka vahinkossa tulen hakeneeksi ja hän antaa kropallaan jo sellaisen tunteen että enpä ollut mieleinen hakija. Tiedän hakiessani hänen tanssitaitonsa ja katson olevani hänen veroisensa ellen parempi. Hän sitten lähteekin kävelyttämään, silloin on parasta panna korvat kiinni yrittää kävellä mukana vaikka olis mieli tehnyt tanssia.

Aika usein myös olen huomannut, että nämä keskusteluissa mainitut pro-tanssijatkin käyttävät näitä ei ryysis-iltoja hyväkseen. He ovat hyviä, kaikki on kohdallaan. Heidän kanssaan on ilo tanssia kun on sattunut joskus pääsemään tanssiin. Ja mahtavaa katseltavaa.

Pieniin kuppi-kuntiin ei kannata jämähtää. Tanssin nautinto on kaukana, kun ilta toisensa perään tanssitaan samojen kanssa. Samaistutaan. Sehän on jo sama, kun oman parin kanssa jatkuvasti tanssisi. Ei kehitytä, virasta kun lädetään viemään iskee ramppikuume, kun sitä joutuu ohjaamaan. On monasti sattunut, että pöljä olen sekoillut väärille sektoreille haeskelemaan tanssitettavaa. Ohjaaminen ei olekaan hallussa, ja sitä rataa ........ pysyn poissa. Aina löytyy hakijoita ja haettavia sen olen huomannut, kun ei mene väärrin paikkoihin. TANSSI ON IHHANAA

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu