TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pitkät tanssit Kisarannassa (Kuopus 2005-05-08 13:46)

Pitkät tanssit Kisarannassa

Kuopus
2005-05-08 13:46

Jälleen kerran kimppa kyydillä kisarantaan. Seikkailun makua oli tälläkin kertaa matkassa. Auton vaihdon yhteydessä minulla kävi pieni ”tapaturma” kun unohdin ottaa tanssikengät mukaan. huomasin asian liian myöhään, matkaa oli tehty jo kilometri kaupalla. Aika hyvin uudet kengät tiesivät ottaa oikeat askeleet. Taisi tuo unohdus johtua muusta rekvisiitasta.

Hieman etuajassa saavuimme parkkipaikalle, hyvä niin sillä myös kuskikin pääsi mukaan juhla tunnelmaan.
Muutamat silminnäkijät olivat havainneet jotain omituista Jääpuikon ja minun tanssissa.
Merkkipäivän kunniaksi tuli nautittua muutama lasillinen menomatkalla. Kolmen yhtyeen voimalla oli järjestäjä varautunut pitkiin tansseihin.
Markus sextet oli saanut paikan hieman matalammalta korokkeelta. Eipä tuo bändin soittajia häirinnyt yhtään, vaikka vielä oli korkea kaide näkyvyyttä rajoittamassa.
Iltaan mhtui peräti kolme naisten hakua, alkoi tuntumaan vuorohaku tansseilta mikä on minun mielestäni ihan hyvä asia.

Porukkaa oli paljon liikkeellä, mitään ruuhkaa tosin en havainnut missään vaiheessa iltaa.
H-looren kanssa tuli taas irroteltua itsemme ja sen mitä ehdin havaita niin myös muiden iloksi.
Todella upeat tanssit, puolen yön jälkeen alkoi tuntumaan jaloissa että oli taas tanssittu se mikä kintuista lähtee, tai vähän ylikin.
Uusien hakukiintiökin tuli tällä kertaa täytettyä, hain muistaakseni? neljää ennen hakematonta daamia.

Kirjoittajan avainsanat: Kisaranta

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu