TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kesäkauden avajaistunnelmissa (Kastehelmi 2005-04-24 2:38)

Kesäkauden avajaistunnelmissa

Kastehelmi
2005-04-24 2:38

Lienenkö herännyt talvihorroksesta;

Kun Pavin avajaisiin ehdin vasta kuluneena perjantaina.NAM; olihan mainiot 40v-juhlakekkerit. Kaakkuakin sai maiskutella, ja onnekseni kaffipöytäseurueeseeni kuului talon komeimmat miehet =). TanssivaaVäkeä oli mukavanlaiseen tungokseen asti ja tanssia sai sydämen kyllyyteen asti.

Kuinka virkistävää oli olla taas "kesätanssipaikassa" ja tavata niitä tuttuja joita ei ole kuluneen talvikauden aikana ole aikoihin nähnytkään. Illan kuluessa sain pienoisen vihjauksen, että minunkin olisi syytä kirjoitella mietteitäni.Tässäpä siis tulee minun kesäkauden rapottiani.

No, kun tanssivauhtiin pääsin niin ajattelin sitten ehtiä ihan oikeisiin avajaisiinkin, siis Mäntsälä mielessäin. Mukavaa sielläkin oli , koomisen hauskan lisävärin sai sähkötekniset onkelmat alkuillasta, mutta todeta sai että myös musiikitta voi tanssia, hauskaa sellainenkin on, suosittelen kokeilemista! Säestyksettä tanssivia pareja oli 4-5, muut odottivat ja ihmettelivät mistä äänikatkos johtuu.Kun virran sai päälle niin sitten olikin parketti nopeasti vallattu. Koriseva juhli omia 40v- synttäreitään ja hohti limenvihreässä kesämekossaan. Charlies on selvästi saanut potkua soitantoonsa,Hyvä Pojat !! Siis musiikillisesti oivallinen ilta. Ja ne monet iloiset ilmeet kesäkauden avauksesta.=)

Oli ilo olla mukana.

Jalat väsyneinä ja hymy korvasta korvaan painan pääni tyynyyn. Kyllä se kesä tulee kunhan ehtii!

Ps. Palstalla viime vkolla kirjoitettiin haluammeko/osaammeko iloita tanssista niin kuin kukin omalla tavallaan osaa tanssia vai vaatiiko itseltään täydellistä suoritusta . Minä kuulun tanssista iloitseviin ja olen ylpeä siitä ja kuvittelen etten ole ainoa näin ajatteleva.

Mukavaa , virkistävää kesätanssikautta meille kaikille.

Kirjoittajan avainsanat: kesäkausi

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu