Talviperjantainen Kisis [Tanssipaikat] (Jerryjee 2008-11-29 12:34)
Ehkä olin järkevä, kun en edes ajatellut Seurahuoneelle menoa torstaina. Vaikka oli sinne yksi nikkityttö kulkuaan julkisesti suunnitellut. Olisi mukava kuulla raportti.
Mutta Kisarannan lattiapintaa olin taas täyttämässä. Onneksi tungos ei ihan mieletön, jopa valssia mahtui ajoittain menemään, kun sattui saamaan helposti kuljetettavan daamin mukaansa.
Muissa lajeissa oli sitten opettelun makua ja enemmän toisten tiellä. Jopa salsaa onnistuin kokeilemaan, onneksi rumban aikana pamahti sulakkeet muutamaan kertaan ja oli lupa vähemmän viralliseen ajoitukseen ja tekniikkaan.
Todella yllättävää oli saada muutamia haettua vilkkaimpaan aikaan. Finkkuiltana ei tätä osannut odottaa, kun se ei ole onnistunut "helpoimpinakaan" iltoina. Seuraukset osaamattomuudestani tuli tosin maksuun pitkällä naistentunnilla, vain kaksi "ehti" hakemaan. Onneksi Kisarannassa on istumapaikkoja muiden iloittelun seuraamiseen. Koko illan aikana kuitenkin neljä naista teki kohteliaisuushakunsa. Kiitokset heille.
Musiikkia en osaa arvostella. Finlanders vaan kuulostaa niin täydelliseltä, mutta en osaa vikoja muistakaan havaita. Silti hyväkään musiikki ei pelasta minua välitahtiin tanssimiselta, nöyrimmät anteeksipyynnöt daameilta. Tangoja tuli yllättävän paljon. Ellen väärin muista, jopa 2 kpl naisten puolituntisen aikana.
Saldo perjantaina 13, jakautuen 7/6. Onnittelut itselle: Yksi vuoden epävirallisista tavoitteista täyttyi, tanssipari alle eurolla, kun onnekkaasti säästin normaaleista kustannuksista suurimman osan.