[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Ruusulinna 8.11., Syke ja Tulipunaruusut. Olen tulossa vanhaksi... [Tanssipaikat] (Pia M 2008-11-09 2:59)

Ruusulinna 8.11.-08 Tulipunaruusut ja Syke

Ami
2008-11-11 12:31

Ääänenvoimakkuudet olivat luultavasti melko kohdillaan molemmilla, koska kahvilan perille ei kuulunut niin voimakkaan selvästi kuin Eija Kantolalta viimeksi.

Minulle kylläkin ensimmäisiä settejä lukuunottamatta äänenvoimakuudet olivat liikaa, joten pakenin Riikinkukkosalin puolelle. Hitaat valssit tuli kuitenkin tanssittua varsinaisessa salissa.
Odotin että orkesterit vähentäisivät volyymia viimeistään vuorokauden vaihtuessa, mutta toiveeni oli turha.
Korviin siis ensin tulpat, ja siirtyminen sitten ison salin puolelle.

Taidan olla ainoa, joka toivoisi näidenkin orkestereiden, tällä kertaa, käyttämää äänenpainetta vähennettävän. Etenkin Syke-bändin lyömäsoittimien ääni oli minulle kiusallinen.

Sekä Syke että Tulipunaruusut soittivat niitä mieleisiäni tanssikappaleita erinomaisella taidolla, ettei tanssilattialta halunnut poiketa edes kahvioon, kuin vaimoni vetämänä.

Vanhaa 3-tietä palatessani havaitsin jonkun törmänneen mäyrään tai olisiko ollut supi, joka makasi keskellä tietä. (Ruusulinnasta n. 10 km pohjoiseen) Ei kai vain kenenkään tansseista pois lähteneen autoon törmännyt tämä poloinen?

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa palstalla] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]